فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای با 70 فقره سرقت در بجنورد خبر داد
×
×

سارق حرفه ای با ۷۰ فقره سرقت در بجنورد دستگیرشد

  • کد نوشته: 26080
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۵
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای با 70 فقره سرقت در بجنورد خبر داد
    سارق حرفه ای با ۷۰ فقره سرقت در بجنورد دستگیرشد
  • تبلیغ هدفمند
    سارق حرفه ای با ۷۰ فقره سرقت در بجنورد دستگیرشد

    فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای با ۷۰ فقره سرقت در بجنورد خبر داد

    به گزارش بازار کسب کار آ«لاین به نقل از؛ خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”علیرضا مظاهری” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و همچنین گشت زنی های هدفمند موفق شدند محل اختفای این فرد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه، سارق دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شد.
    فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به ۷۰ فقره سرقت اعتراف کرد، یاد آور شد: سرقت از اماکن خصوصی، دولتی، منزل، موتورسیکلت، داخل خودرو، کش روی و … از جمله سرقت های انجام شده توسط این فرد بوده است.
    سردار مظاهری با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر مالخر نیز شناسایی و وی نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، تصریح کرد: هر دو متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
    فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش در سطح جامعه خط قرمز پلیس است، خاطر نشان کرد: با هرگونه اقدامی که باعث شود تا این امنیت و آرامش پایدار خدشه دار شود با جدیت برخورد می شود و از شهروندان نیز انتظار می رود تا ضمن توجه به هشدار ها و توصیه های پلیس در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *