×
×

استاندار اردبیل
شهر خلخال توسعه‌پذیر است

  • کد نوشته: 26107
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه و معتمدین شهرستان خلخال تصریح کرد: از مشارکت سرمایه‌گذاران برای رشد و توسعه خلخال در همه حوزه‌های صنعت، گردشگری ، احداث گلخانه و کشاورزی بهره‌گیری می‌شود.
    شهر خلخال توسعه‌پذیر است
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار اردبیل گفت: توسعه شهرستان خلخال در همه زمینه‌های کشاورزی ، صنعتی و گردشگری هدف‌گذاری شده است.

    شهر خلخال توسعه‌پذیر است

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه و معتمدین شهرستان خلخال تصریح کرد: از مشارکت سرمایه‌گذاران برای رشد و توسعه خلخال در همه حوزه‌های صنعت، گردشگری ، احداث گلخانه و کشاورزی بهره‌گیری می‌شود.

    وی بیان کرد: توسعه تک بعدی در هیچ یک از مناطق استان مدنظر نبوده و با ایجاد زیرساخت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف برای رونق اقتصادی شهرستان‌های استان تلاش خواهد شد.

    استاندار اردبیل حمایت از سرمایه‌گذاران و ارائه مشوق‌ها و تامین زیرساخت‌ها را در این راستا از مولفه‌های مورد پیگیری در استان برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در مناطق مختلف استان برشمرد.

    وی  از در حال اجرا بودن چند کارخانه بزرگ در شهرستان خلخال خبرداد و گفت: این کارخانه‌ها با هدف رونق منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان با همکاری سرمایه‌گذاران در حال اجرا است.

    بهنامجو اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف از جمله خلخال را بدون همدلی و پیگیری غیرعملی دانست و از وحدت و همدلی مسئولان و امام جمعه این شهرستان قدردانی کرد.

    استاندار اردبیل اجرای برخی پروژه‌های بزرگ در منطقه را نیازمند اعتبارات کلان دانست و افزود: با توجه به محدود بودن بودجه‌ها نسبت به هزینه‌های لازم این پروژه‌ها تلاش می‌شود مشارکت سرمایه‌گذاران واجد شرایط جلب شود.

    وی به اجرای جاده و ناحیه صنعتی در شهرها تابعه شهرستان خلخال از جمله کلور – درام و هشتجین اشاره کرد و اجرای این زیرساخت‌ها را در راستای توسعه شهرستان دانست.

    خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *