×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی
برای مسکن مددجویان۲۸۸میلیاردریال هزینه شد

  • کد نوشته: 26139
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید الهی راد روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: از این میزان هشت میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال از محل اکرام ایتام، ۱۰ میلیارد ریال از محل صدقات، پنج میلیارد ریال از مراکز نیکوکاری و باقی مانده نیز از محل تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان پرداخت شده است.
    برای مسکن مددجویان۲۸۸میلیاردریال هزینه شد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: امسال ۲۸۸ میلیارد ریال برای ساخت یا خرید ۲۳۰ مسکن مددجویان استان هزینه شده است.

    برای مسکن مددجویان۲۸۸میلیاردریال هزینه شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید الهی راد روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: از این میزان هشت  میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال از محل اکرام ایتام، ۱۰ میلیارد ریال از محل صدقات، پنج میلیارد ریال از مراکز نیکوکاری و باقی مانده نیز از محل تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان پرداخت شده است.

    وی با اشاره به اینکه بیشترین خدمات عمرانی مربوط به ساخت مسکن روستایی بوده است، تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر امسال نیز ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان به بهره‌برداری رسید، که ۱۵۲ واحد آن مربوط به خانوارهای نیازمند روستایی است.

    الهی راد با بیان اینکه تامین مسکن از اولویت های این نهاد برای خانوارهای زیر پوشش است، یادآور شد: مسکن مناسب از ارکان توانمندسازی مددجویان است و تأمین مسکن برای خانوارهای زیر پوشش از محل اعتبارات کمیته امداد و مشارکت نیکوکاران انجام می‌شود.

    بیش از ۶۱ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

    این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *