×
×

قعطی مکرر تلفن ثابت موجب نارضایتی مردم شد

  • کد نوشته: 2663
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۱
  • ۰
  • مردم شرق گرگان حتی از تلفن ثابت نمی توانند استفاده کنند .قعطی مکرر تلفن ثابت موجب به صدا در آمدن نارضایتی مردم گرگان شد.
    قعطی مکرر تلفن ثابت موجب نارضایتی مردم شد
  • تبلیغ هدفمند

    مردم شرق گرگان حتی از تلفن ثابت نمی توانند استفاده کنند .قعطی مکرر تلفن ثابت موجب به صدا در آمدن نارضایتی مردم گرگان شد.

    به صدا در آمدن نارضایتی شهروندان گرگان به قعطی مکرر خطوط تلفن ثابت در منطقه شرق گرگان در این روزهای کرونایی موجب شد این بی عدالتی و تبعیض را تحمل نکنند .
    یکی از شهروندان این منطقه گفت: این منطقه از پر جمعیت ترین نقاط گرگان است که مردم در آن زندگی و مشغول به فعالیت هستند
    وی افزود: که این امر موجب شده شرکت مخایرات و سایر شرکتهای دیگر در این منطقه از مشترکین بسیاری یرخوردار باشند که با وجود پرجمعیت بودن منطقه میبایست موجب حمایت و پشتیبانی و بروز رسانی خدمات صورت گرفته از سوی مدیران شرکتهای ارائه دهنده سرویس به مردم بود.

    اما نه تنها مدیران شرکت مخابرات هیچگونه اقدامی پس از گذشت ۳۰سال تا کنون جهت بروزرسانی خطوط ارتباطی انجام نداده اند که همچنان این منطقه از تجهیزات ۳۰ سال قبل همچون خطوط ارتباطی PCM که جز اولین خطوط مخابراتی کشور است که عمرش پایان رسیده و هر روز منجر به قطع ارتباط و عدم کارایی مناسب است استفاده می کنند.

    ساکنین این نقطه از شهر معترضند که چرا نباید حتی از کوچکترین امکانات تلفن ثابت که همانا همان ارتباط مخابراتی است بهره مند بوده و خطوط تلفن شان همیشه قطع و غیر قابل استفاده است.

    آنها می گویند علی الرغم اینکه هر روز به واحد خرابی که ۲۰۱۱۷ است اطلاع داده میشود اما هنوز ساعتی از رفع خرابی نگذشته دوباره آش همان آش و کاسه همان کاسه است .

    ساکنین شرق گرگان می گویند چرا خطوط مخابراتی این منطقه نیز نباید به طور مثال همچون خیابان ولیعصر که طی این ۳۰ سال بیش از چندین مرحله خطوط مخابراتی اش بروزرسانی گردیده بروزرسانی شود تا آنها هم بتوانند درکنار یک ارتباط امن از سایر مزایای آن همچون اینترنت ADSL برای کسب و کارهایشان استفاده کنند.

    این شهروندان با اظهار اینکه در این روزهای کرونایی اکثر کسب و کار های سنتی برای فروش محصولات خود روبه استفاده از شبکه های اجتماعی آورده اند و با استفاده امکانات بروز اینترنتی اقدام به فروش محصول و تولیدات خود می کنند گفتند منطقه ما در این چند سال فقط چند نقطه اش امکان استفاده از اینترنت Adsl را به لحاظ نسب تعویض خطوط مخابراتی دارد اما سایر نقاط به دلیل وجود امکانات و تجهیزات قدیمی مخابراتی نمی توانند از خدمات اینترنت پر سرعت برخوردار باشند.

    یکی از شهروندان این منطقه می گوید که بر روی قبوض تلفن متاسفانه شاهد پرداخت مبالغی هستیم که نمی دانیم برای چه آن را باید پرداخت کنیم چرا که این مبالغ بر روی قبض های مختلف متفاوت بوده و هیچ ارتباطی با میزان استفاده از خط تلفن ندارد و این مورد سوال است چرا باید شرکت مخابرات اقدام به دریافت این مبلغ که مشخص نیست برای چه هست کند .

    شهروندان این منطقه از مسئولین زیربط شهر خواستار برطرف شدن هرچه سریعتر موانع و مشکلات سد راه بروز رسانی تجهیزات و امکانات مخابراتی شدند تا آنها نیز بتوانند همچون سایر شهروندان از خطوط تلفن ایمن همراه با اینترنت بدون قعطی استفاده کنند .

    نویسنده: فاطمه دادمحمدخانی
    منبع: بازار کسب و کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *