×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان
خانه‌دار شدن هزار و ۸۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد گلستان در سال۹۹

  • کد نوشته: 3005
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۸
  • ۰
  • مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت که امسال هزار و ۸۰۰ خانه ویژه مددجویان واجد شرایط این استان ساخته و به آنان تحویل داده می‌شود.
    خانه‌دار شدن هزار و ۸۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد گلستان در سال۹۹
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت که امسال هزار و ۸۰۰ خانه ویژه مددجویان واجد شرایط این استان ساخته و به آنان تحویل داده می‌شود.

    عیسی بابایی اظهار داشت: از این تعداد، هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی با اعتبار سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مابقی با اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) و حمایت خیران ساخته خواهد شد.

    وی بیان کرد: پارسال با اعتبار ۵۱۰ میلیارد ریال، هفت هزار و ۵۱۶ خدمت مسکن به مددجویان این نهاد در استان از جمله ۵ هزار و ۵۶۸ خدمت به مددجویان آسیب دیده از سیل شامل تعمیر و ساخت با اعتبار افزون بر ۳۰۳ میلیارد ریال ارایه شد.

    سیل پارسال گلستان به ۶ هزار و ۲۰۰ خانواده زیرپوشش کمیته امداد در شهرهای آق قلا، گمیشان و گنبدکاووس در بخش های مسکن، اثاثیه منزل و طرح های اشتغال زای خسارت وارد کرد.

    خانه‌دار شدن هزار و ۸۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد گلستان در سال۹۹

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، تامین سرپناه مناسب را ضروری‌ترین نیاز مددجویان این نهاد در استان اعلام کرد و گفت: خدمات کمیته امداد به مددجویان با رویکرد توانمندسازی و بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده صورت می‌پذیرد.

    وی همچنین به تلاش برای خودکفایی مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان اشاره کرد و گفت: امسال و با برنامه‌ریزی انجام شده ۵ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان گلستان ایجاد خواهد شد.

    به گفته وی بیشتر برنامه ریزی در حوزه اشتغال مددجویان، بخش کشاورزی و خدمات زودبازده و طرح هایی مانند ایجاد توتستان برای پرورش پیله تر ابریشم و تولید برق است.

    وی اضافه کرد: پارسال کمیته امداد گلستان چهار هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان واجد شرایط با هزینه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال ایجاد کرده بود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *