×
×

انتقاد دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان:
گم شدن حمایت‌های دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی

  • کد نوشته: 3011
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۸
  • ۰
  • گرگان- دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان گفت: در شرایط شیوع بیماری کرونا بازنشستگان تأمین اجتماعی مشمول حمایت‌های دولتی نشدند و از معیشت و شرایط بهداشتی و درمانی آن‌ها غفلت شد.
    گم شدن حمایت‌های دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • تبلیغ هدفمند

    گرگان- دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان گفت: در شرایط شیوع بیماری کرونا بازنشستگان تأمین اجتماعی مشمول حمایت‌های دولتی نشدند و از معیشت و شرایط بهداشتی و درمانی آن‌ها غفلت شد.

    غلامرضا طالبا در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: گلستان دارای ۴۷ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی و مستمری بگیر است و از وضعیت آن‌ها در شرایط شیوع بیماری کرونا غفلت شده است.

    گم شدن حمایت‌های دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
    گم شدن حمایت‌های دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی

    وی افزود: با شیوع بیماری کرونا تعداد قابل توجهی از بازنشستگان تأمین اجتماعی استان بر اثر این بیماری فوت شدند اما در فوتنامه آن‌ها حاد تنفسی اعلام شده است.

    دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان با انتقاد به اینکه بازنشستگان تأمین اجتماعی از سوی هیچ ارگان و یا نهادی حمایت نشدند، ادامه داد: کارگران کارگاه‌های کوچک استان هم برای تأمین ماسک در تنگنا بودند و هیچ ارگانی حمایت نکرد.

    وی از تأمین بسته‌های معیشتی ویژه بازنشستگان تأمین اجتماعی استان خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان، پنج تن شکر، پنج تن برنج و روغن تنظیم بازار خریداری و در بین بازنشستگان تأمین اجتماعی توزیع شد.

    طالبا تأکید کرد: با شیوع کرونا و با توجه به اینکه بازنشستگان تأمین اجتماعی حداقل حقوق را دریافت می‌کنند، دولت باید توجه ویژه‌ای به این قشر داشته باشد.

    منبع: پایگاه خبری بازار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *