×
×

فراخوان حمل و نقل جاده ای گلستان برای ثبت نام تسهیلات کرونا

  • کد نوشته: 3128
  • ۱۳۹۹-۰۲-۳۱
  • ۰
  • معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از پرداخت تسهیلات به بخش حمل و نقل عمومی مسافر برون شهری که براثر شیوع ویروس کرونا متضرر شدند، خبرداد و گفت: متقاضیان تا پایان خرداد ماه مهلت دارند که برای دریافت این تسهیلات در سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.
    فراخوان حمل و نقل جاده ای گلستان برای ثبت نام تسهیلات کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از پرداخت تسهیلات به بخش حمل و نقل عمومی مسافر برون شهری که براثر شیوع ویروس کرونا متضرر شدند، خبرداد و گفت: متقاضیان تا پایان خرداد ماه مهلت دارند که برای دریافت این تسهیلات در سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

    “ایوب میرشاهی” روز چهارشنبه افزود: فعالیت مستمر، بهره مند نشدن از بیمه بیکاری،تعدیل نکردن نیروهای کاری و اقدام برای بازگشت نیروهای کار موجود در سه ماهه آبان، آذر و دی ماه ۹۸ و یا نیروهای شاغلی که در این سه ماهه با آنها در سال ۹۹ عقد قرارداد شده و متعهد به حفظ آنها تا پایان سال شده اند از شرایط ویژه متقاضیان دریافت این تسهیلات می باشد.

    وی با اشاره به اینکه متقاضیان صرفا برای یکبار می توانند از این تسهیلات استفاده کنند، ادامه داد: مبلغ این تسهیلات ۱۲۰ میلیون ریال و با نرخ سود ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه و از ابتدای مهرماه سال جاری خواهد بود.

    میرشاهی اظهارداشت:متقاضیان برای اطلاع بیشتر از شرایط و چگونگی پرداخت این تسهیلات می توانند در سامانه کارا بخش تسهیلات کرونا مراجعه کنند.

    در استان گلستان ۷۵ شرکت مسافربری با ۱۵۱۶ناوگان و ۳۲۲۱ راننده فعالیت دارند و همچنین این استان دارای ۵ تشکل صنفی کارفرمایی مسافری و ۲ تشکل صنفی کارگری مسافربری فعال می باشد.
    در بخش کالا نیز، ۷۹ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۰ هزار و ۱۲۷ ناوگان باری و ۱۲ هزار و ۲۷۸ راننده فعالیت دارند.
    تعداد انجمن های صنفی کارفرمایی این بخش هم ۳ انجمن است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *