×
×

وفاداری مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی از نشانه های آزادی خرمشهراست

  • کد نوشته: 3208
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۳
  • ۰
  • استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی نوشت: در سالروز آزادسازی خرمشهر، که نشان از عظمت وفاداری مردم ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، باید قدردان این مردم شهیدپرور بود.
    وفاداری مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی از نشانه های آزادی خرمشهراست
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی نوشت: در سالروز آزادسازی خرمشهر، که نشان از عظمت وفاداری مردم ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، باید قدردان این مردم شهیدپرور بود.

    م‌حمدعلی شجاعی در این پیام که روز شنبه به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر از چنگال رژیم بعث عراق صادر شد، آورده است: این روز یک پیروزی بزرگ، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و در روند جنگ تحمیلی هشت ساله رژیم بعث عراق و حامیان غربی و عربی آن، علیه جمهوری اسلامی ایران است.

    وی افزوده است: لازم است یاد ۳ هزار شهید گلگون کفن خراسان شمالی را گرامی داشته و به پاس دلاورمردی و ایستادگی هزاران آزاده و جانباز و رزمنده خراسان شمالی که با اتکای به نیروی ایمان و اراده قوی، توکل بر قدرت لایزال الهی در عملیات های مختلف منجر به شکست دشمنان متجاوز گردیدند، سر تعظیم فرود آورد.

    وفاداری مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی از نشانه های آزادی خرمشهراست
    وفاداری مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی از نشانه های آزادی خرمشهراست

    نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تاکید کرده است: بی شک این روحیه معنوی در این ایام پربرکت ماه رمضان ما را در مقابل بحران بیماری کرونا نیز قوی تر خواهد کرد و به جهانیان نشان خواهیم داد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم و مسئولان در کنار هم با همان روحیه انقلابی دیگر بار پیروز خواهند شد.

    استاندار خراسان شمالی همچنین امروز به همین مناسبت، به صورت تلفنی از خانواده شهیدان «رحمان ریحانی»  و «محمد تفریحی» را، که در عملیات فتح خرمشهر به شهادت رسیده اند،  تجلیل کرده و از آنان دلجویی کرد.

    شجاعی در این اقدام، که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت غیرحضوری انجام شد، تاکید کرد که پس از دوران همه گیری بیماری کرونا، در اولین فرصت به صورت حضوری با خانواده معظم این شهدای عالی مقام دیدار خواهد کرد.

    استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، روزی بزرگ در تاریخ کشور و انقلاب اسلامی است که به واسطه جانفشانی های شهدا و ایثارگران و صبر و بردباری خانواده های آنان شکل گرفته است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *