×
×

حمیدرضا محمدیاری فعال رسانه ای :
این گل جبران ناپذیر است

  • کد نوشته: 3270
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۶
  • ۲ دیدگاه
  • حمیدرضا محمدیاری فعال رسانه ای با نگرانی از باز شدن به یکباره برخی مشاغل و اماکن اظهار داشت که اگر مردم همچنان بی توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به انجام امور روزمره خود همچون قبل از شیوع کرونا بپردازند شاهد افزایش ابتلای به کووید -19 خواهیم بود .
    این گل جبران ناپذیر است
  • تبلیغ هدفمند

    حمیدرضا محمدیاری فعال رسانه ای با نگرانی از باز شدن به یکباره برخی مشاغل و اماکن اظهار داشت که اگر مردم همچنان بی توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به انجام امور روزمره خود همچون قبل از شیوع کرونا بپردازند شاهد افزایش ابتلای به کووید -۱۹ خواهیم بود .

    این فعال رسانه ای افزود: با توجه به روند رو به افزایشی مبتلایان به کرونا و ارائه آمارهای نگران کننده سنخنگوی وزارت بهداشت عدم توجه به رعایت برخی پروتکل های بهداشت منجر به صدمه زدن به اطرافیان مان خواهد شد و این امر می تواند جبران ناپذیر باشد .

    وی تاکید داشت: شهروندان می بایست بیش از پیش مراقب سلامتی خود و اطرافیانشان باشند چرا که این گل، گلی نیست که بتوان جبرانش کرد و اگر کوچکترین سهل انگاری و بی توجهی به این ویروس داشته باشیم خواهیم دید که بهترین عزیزمان دیگر در کنارمان نیستند و نمی شود آنرا به هیچ وجه جبران نمود .

    این گل جبران ناپذیر است
    این گل جبران ناپذیر است

    این فعال رسانه ای گفت: همانطور که توانستیم با رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از شیوع بیش از حد این ویروس شویم همانگونه هم با عدم رعایت آن نیز می توانیم به شیوع و از دست دادن عزیزان مان کمک کنیم که این مسئله می تواند منجر به جبران ناپذیر بودن شرایط برای خود و اطرافیانمان باشد .

    وی گفت : به تازگی رئیس دولت اعلام نموده است که مراکز گردشگری و رستوران ها می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و دریافت مجوز از سامانه وزارت بهداشت اقدام به آغاز فعالیت کنند .

    لذا با توجه به این که مراکز فوق دارای بیش از ۷۰۰ نفر نیرو صرفا در گلستان بوده که منجر به صدمه دیدن شدید اقتصادی به این افراد از جانب شیوع این ویروس منحوس گردیده اما از سوی دیگر منجر به جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس به شهروندان شده است .

    وی افزود از آنجایی که با آغاز فعالیت این مراکز باید به مراتب شاهد برگزاری مراسمات و پذیرش مهمان در این مجموعه ها باشیم و اگر در این بین افردای باشند که مبتلا به ویروس بوده و خود نیز از این موضوع خبر نداشته باشند شاهد فاجعه ای عظیم خواهیم بود که قطعاً جبرانش غیر ممکن بوده و نمی توان برای این بی احتیاطی افسوس خورد .

    محمدیاری از شهروندان خواست با رعایت پروتکل های بهداشت و حفظ فاصله اجتماعی سلامتی خود و اطرفیان مان را بیمه کنیم چرا که پشیمانی سودی بجز از دست دادن عزیزان نخواهد داشت.

    منبع: بازار کسب و کار

    اخبار مشابه

    2 پاسخ به “این گل جبران ناپذیر است”

    1. طاهره داداش نژاد گفت:

      سلام من برا کاربسته بندی مزاحم شدم، از استان آذربایجان شرقی)شهرستان هشترود (

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *