×
×

دکتر غلامرضا منتظری
روحیات رئیس مجلس باید جهادی و انقلابی باشد

  • کد نوشته: 3325
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۷
  • ۰
  • نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخصه های رئیس مجلس یازدهم گفت: مهمترین شاخصه ی رئیس مجلس آینده، داشتن روحیه جهادی و انقلابی است تا در شرایط کنونی و با مشکلات پیش رو بتواند تحولاتی را بوجود آورد.
    روحیات رئیس مجلس باید جهادی و انقلابی باشد
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخصه های رئیس مجلس یازدهم گفت: مهمترین شاخصه ی رئیس مجلس آینده، داشتن روحیه جهادی و انقلابی است تا در شرایط کنونی و با مشکلات پیش رو بتواند تحولاتی را بوجود آورد.

    غلامرضا منتظری افزود: رئیس مجلس باید اقتدار داشته باشد تا با مدیریت هوشمندانه، جایگاه واقعی مجلس را نسبت به ادوار گذشته ارتقاء دهد.

    وی گفت: مردم در رنج و مشکلات هستند و باید با تمام توان برای پاسخگویی به نیازهای اساسی، از تمام ظرفیت های خود در مجلس شورای اسلامی استفاده کنیم.

    نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسی که مدیریت مجلس را می پذیرد باید با تمام وجود، گام دوم انقلاب اسلامی را باور داشته باشد و زمینه ی تحول آن را فراهم آورد و با روحیه انقلابی و همت جهادی، اولین مجلس در گام دوم انقلاب را به پیش ببرد.

    منتظری خاطر نشان کرد: مردم باید طعم شیرین خدمت را بچشند و نمایندگان مجلس باید امید و اعتماد را به مردم برگردانند.

    وی اظهار داشت: مجلس یازدهم باید زمینه ی تحقق تمدن نوین اسلامی را ایجاد کند.
    وی گفت: داشتن روحیه ولایتمداری در کلام و عمل باید باشد نه در زبان و لسان، چرا که تجربه نشان داده، هرگاه مدیران و مسئولان، نگاهشان به رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد، تحولات چشمگیری را در کشور شاهد هستیم.

    روحیات رئیس مجلس باید جهادی و انقلابی باشد
    روحیات رئیس مجلس باید جهادی و انقلابی باشد

    منتظری با اشاره به فرمایشات معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: مجلس در راس امور است، تاکید کرد: مجلس قبلی از جایگاه حقیقی خود فاصله گرفته بود و باید این اقتدار در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

    زنگ یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی، صبح فردا ۷ خردادماه با پیام مقام معظم رهبری، به صدا درخواهد آمد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *