×
×

محمدرضا کیوانفر هنرمند گلستانی
فیلم سینمایی گلستان آغازگر جشنواره مینا درهلند

  • کد نوشته: 3429
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۱
  • ۰
  • فیلم سینمایی «در میان تپه‌ها» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا کیوانفر از گرگان به عنوان آغازگر چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم مینا در کشور هلند به نمایش در می‌آید.
    فیلم سینمایی گلستان آغازگر جشنواره مینا                 درهلند
  • تبلیغ هدفمند

    فیلم سینمایی «در میان تپه‌ها» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا کیوانفر از گرگان به عنوان آغازگر چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم مینا در کشور هلند به نمایش در می‌آید.

    این فیلم پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی بوسان کره جنوبی، هاینیان چین، سایروس ترونتو کانادا، وزول فرانسه و گوتنبرگ سوئد به نمایش در آمده بود.

    محمدرضا کیوانفر کارگردان این فیلم گفت: فیلم «در میان تپه ها» روایت‌ کننده زندگی عشایر ترکمن و کرمانج (کردهای استان‌های خراسان شمالی و شمال و شمال غربی خراسان رضوی) ساکن مناطق شمال شرقی گلستان است و به موضوع سواد و فرهنگ اجتماعی این مردم می پردازد.

    مستند گلستان آغازگر جشنواره مینا در هلند
    مستند گلستان آغازگر جشنواره مینا در هلند

    امیر شمس و الهام جلالی، حمیدرضا کیوانفر، حسین قورچیان، هوتن حق‌شناس، محسن خدابخشی، سحر حسن‌زاده، مهرداد سدنی، امید آژیرانی، حسن مدیرروستا، ونداد درویشیان، محمد نسایی، محمد پاسندی و صالح زنگانه عوامل تهیه این فیلم هستند.

    در میان تپه‌ها برای اولین بار ۱۱ تا ۲۰ مهر ماه سال گذشته در بخش جریان‌های نو سینمای آسیا در بیست و چهارمین جشنواره بوسان کره‌جنوبی به نمایش درآمد.

    چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مینا هلند از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن ۲۰۲۰ ( ۲۲ تا ۲۴ خرداد امسال) برگزار خواهد شد.

    این رقابت سینمایی در بخش اصلی شامل سینمای مینا (فیلم‌های کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا)، پانورامای سینمای کشورهای جهان با موضوع هویت‌ها و اقلیت‌ها خواهد بود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *