×
×

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن:
مهمترین رویداد قرن بیستم پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام بود

  • کد نوشته: 3544
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۴
  • ۰
  • امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت : قرن بیستم شاهد اتفاقات، جنگ و صلح‌ها و وقایع تلخ و شیرین فراوانی بود اما بی شک پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره )، مهمترین رویداد این قرن بود.
    مهمترین رویداد قرن بیستم پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام بود
  • تبلیغ هدفمند

     امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت : قرن بیستم شاهد اتفاقات، جنگ و صلح‌ها و وقایع تلخ و شیرین فراوانی بود اما بی شک پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره )، مهمترین رویداد این قرن بود.

    حاج آخوند عبدالرحمن کر روز چهارشنبه گفت : درایت ، زیرکی همراه با شجاعت از جمله ویژگی های حضرت امام در تصمیم گیری و اتخاذ سیاست برای کشور بود.

    وی به اهمیت تداوم یافتن آرمان ها و ارزش های بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز همانند امام راحل شجاعانه و سیاستمدارانه در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایران برخورد می کنند.

    وی افزود: سیاست‌های مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری سبب شد تا امروز جمهوری اسلامی ایران دارای نقش تعیین‌کننده و محوری در خاورمیانه باشد.

    حاج آخوند کر  افزود: شخصیت مبارزاتی، دینی و علمی امام راحل به دلیل عظمت و وسعت معرفتی که داشتند، هنوز در ابعاد مختلف برای ما ناشناخته است که باید در حوزه‌های اندیشه برای شناخت بهتر و معرفی به جهان بیشتر مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

    هویت تازه ای که امام خمینی (ره) به ملت ایران بخشید
    هویت تازه ای که امام خمینی (ره) به ملت ایران بخشید

    این روحانی اهل سنت ادامه داد:  قدرت ، عزت ایران اسلامی و مقاومت و بیداری اسلامی در دیگر کشور ها متاثر از ولایت فقیه است که در این راه افکار و اندیشه های حضرت امام (ره)، برای مبارزه با سیاست های استعماری و استکباری مورد استفاده آزادیخواهان قرار می‌گیرد.

    وی گفت: تبیین مناسب اهداف قیام امام راحل در جامعه اسلامی از جمله وظایف مسئولان و آحاد جامعه برای نسل جوان است تا راه ، اندیشه و پیام امام راحل همواره جاودان باشد.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *