×
×

بازگشت حرکت به رشد کارخانه‌های جهان

  • کد نوشته: 3614
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۶
  • ۰
  • شاخص مدیران خرید، نشان می‌دهد که کارخانه‌های جهان به مدار رشد بازگشته‌اند و تولید صنعتی در چین و ایتالیا، بیشتر از دیگر کشورهای جهان بهبود یافته است.
    بازگشت حرکت به رشد کارخانه‌های جهان
  • تبلیغ هدفمند

    شاخص مدیران خرید، نشان می‌دهد که کارخانه‌های جهان به مدار رشد بازگشته‌اند و تولید صنعتی در چین و ایتالیا، بیشتر از دیگر کشورهای جهان بهبود یافته است. 

    در ماه‌های اخیر، با سقوط تقاضا کارخانه‌ها در سراسر جهان تعطیل بودند و کارگران نیز به دلیل محدودیت‌های تردد و فعالیت در خانه‌هایشان قرنطینه بودند. اما حالا نشانه‌هایی وجود  دارد که فعالیت‌های تولیدی در صنعتی‌ترین کشورهای جهان، در مسیر بهبود و بازیابی قرار گرفته‌اند. 

    بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، در چین، ایتالیا، آلمان و آمریکا نشانه‌های مثبتی برای بازگشت به مدار رشد و تولید دیده شده است. شاخص «مدیران خرید» گواه این گزاره است. 

    شاخص مدیران خرید، با بررسی عملکرد ۳۰۰ مدیر خرید که از ۲۰ نوع صنعت مختلف هستند، به دست‌ می‌آید. اگر این شاخص بالای ۵۰ درصد باشد بهبود شرایط کسب و کار و کمتر از ۵۰ درصد روند رکودی اقتصاد را نشان می دهد.

    اینفوگرافیک زیر که از پایگاه‌ داده‌پردازی استاتیستا به فارسی برگردانده شده، روند حرکت شاخص مدیران خرید به سمت اعداد بالاتر از ۵۰ را در در دو ماه گذشته، نشان می‌دهد: 

    بازگشت حرکت به رشد کارخانه‌های جهان
    بازگشت حرکت به رشد کارخانه‌های جهان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *