×
×

به مناسبت ششمین سال فعالیت هفته نامه بازار کسب و کار انجام شد ؛
دیدارمدیرکل راهداری گلستان با مدیر مسوول بازار کسب و کار

  • کد نوشته: 3766
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۹
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ضمن بازدید از دفتر این نشریه با مدیرمسوول و اعضای هیات تحریریه این نشریه دیدار و گفتگو کرد.
    دیدارمدیرکل راهداری گلستان با مدیر مسوول بازار کسب و کار
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ضمن بازدید از دفتر این نشریه با مدیرمسوول و اعضای هیات تحریریه این نشریه دیدار و گفتگو کرد.

    مهدی میقانی در نشست صمیمی با اعضای هیات تحریریه بازار کسب و کار پارس از رسالت و ایثار مطبوعات قدردانی کرد و گفت: رسانه ها خالصانه با وجود سخت ترین شرایط اقتصادی در حال انتقال اخبار و گزارش های رسانه ای در جهت تنویر افکر عمومی هستند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: مطبوعات با توجه به رسالتی که دارند به دور از هرگونه تنش در حال خدمت به جامعه هستند که این خود همانند یک جهادگر واقعی است .

    میقانی در ادامه گفت با توجه به وجود شبکه های اجتماعی کار رسانه های دارای صلاحیت به مراتب دشوارتر از گذشته است و این موضوع کار را برای مطبوعات به ویژه رسانه های مکتوب سخت کرده است .

    وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه موسسه مطبوعاتی بازار کسب و کار به لحاظ دقت در ارائه خدمت و ۵ سال تلاش بی وقفه نشریه بازار کسب و کار که در این شرایط کار بسیار دشوار است برای همکاران این واحد مطبوعاتی آرزوی موفقیت و پیروزی را کرد.

    منبع: بازار کسب و کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *