×
×

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
جابه جای روزانه ۲ هزار ناوگان باری انواع محمولات

  • کد نوشته: 3837
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۱
  • ۰
  • رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: با شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی در استان و افزایش تقاضا برای کامیون، روزانه 2 هزار ناوگان باری اعم از کامیون سبک و سنگین کار جابه جایی و حمل و نقل انواع کالای اساسی و تجاری بویژه غلات را انجام می دهند.
    جابه جای روزانه ۲ هزار ناوگان باری انواع محمولات
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: با شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی در استان و افزایش تقاضا برای کامیون، روزانه ۲ هزار ناوگان باری اعم از کامیون سبک و سنگین کار جابه جایی و حمل و نقل انواع کالای اساسی و تجاری بویژه غلات را انجام می دهند.

    “محسن یازرلو”روز چهارشنبه گفت: از این تعداد، بیش از ۱۰ هزار دستگاه کامیون از ناوگان بومی استان هستند و همچنین از ناوگان غیر بومی سایر استان‌ها نیز فراخوان شده که مشغول خدمات رسانی به کشاورزان و صاحبان کالا در استان می باشند.

    ‌یازرلو با اشاره به اینکه از ابتدای فصل برداشت تاکنون بیش از ۷۰ هزار تن سیب زمینی،حدود ۸۰ هزار تن کلزا و قریب به ۲۲۰ هزار تن گندم در استان جابه جا شده،خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده امسال دو میلیون تن محصول کشاورزی در استان برداشت شود.

    جابه جای روزانه ۲ هزار ناوگان باری انواع محمولات
    جابه جای روزانه ۲ هزار ناوگان باری انواع محمولات

    به گفته وی، برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی مقرر شده جابه‌جایی بار الزاما تحت صحابت بارنامه انجام شود و کنترل کرایه‌ها نیز با نگاه عادلانه و منطقی و رعایت حقوق راننده و کشاورز است که از طریق صنوف کارفرمایی و کانون رانندگان استان اطلاع‌رسانی می شود.

    یازرلو، تعداد کل ناوگان باری استان را نیز ۱۰ هزار و ۱۲۷ دستگاه با ۱۲ هزار و ۲۸۷ راننده اعلام کرد که تحت پوشش ۷۹ شرکت حمل و نقل بار در استان فعالیت دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *