×
×

عضو تیم ملی گلستانی
چشم انتظاری ملی پوش گلستانی به حمایت های استاندار استان

  • کد نوشته: 3873
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۲
  • ۰
  • عضو گلستانی تیم ملی سه‌گانه گفت: اگر دوچرخه باکیفیت داشته باشم قهرمان آسیا خواهم شد و در حال حاضر چشم انتظار حمایت استاندار هستم.
    چشم انتظاری ملی پوش گلستانی به حمایت های استاندار استان
  • تبلیغ هدفمند

    عضو گلستانی تیم ملی سه‌گانه گفت: اگر دوچرخه باکیفیت داشته باشم قهرمان آسیا خواهم شد و در حال حاضر چشم انتظار حمایت استاندار هستم.

    حدود ۴ ماه از شیوع کرونا می‌گذرد و این ویروس موجب تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های ورزشی شد و ورزشکاران در شرایط متفاوتی تمرینات خود را برای آماده سازی و حضور در رقابت‌ها با بهتر شدن شرایط آماده می‌کنند.

    «سیدمحمد حسینی» عضو گلستانی تیم ملی سه گانه از جمله ورزشکارانی است که در چهار ماه اخیر تمریناتش را به صورت انفرادی دنبال کرده و خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی دوگانه آسیا که آبان ماه در مالزی برگزار می‌شود آماده می‌کند.

    چشم انتظاری ملی پوش گلستانی به حمایت های استاندار استان
    چشم انتظاری ملی پوش گلستانی به حمایت های استاندار استان

    وی سال گذشته موفق به کسب مقام سوم مسابقات دو گانه قهرمانی آسیا در مالزی شد و این مقام را در شرایطی به دست آورد که کیفیت دوچرخه این ورزشکار به مراتب پایین‌تر از رقبایش بود و همچنان با مشکل نداشتن دوچرخه باکیفیت دست و پنجه نرم می‌کند.

    عضو گلستانی تیم ملی سه گانه در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: طی چند ماه اخیر تمرینات دو و هوازی را در جنگل و مکان‌های خلوت و تمرینات دوچرخه را هفته‌ای یک بار در جاده‌ها انجام می‌دادم.

    سیدمحمد حسینی افزود: تمرینات بدنسازی و دوچرخه ثابت را در خانه پیگیری می‌کردم و برای تمرینات شنا هیچ راهی نبود و نتوانستم در این بخش تمرین کنم، با این وجود سعی کردم آمادگی بدنی‌ام را با کمک محمد منصورزاده مربی اختصاصی‌ام که اهل بوشهر است و طی این مدت با یکدیگر در ارتباط بودیم حفظ کنم.

    وی با بیان اینکه تمامی مسابقات دوگانه و سه گانه تا پایان تابستان لغو شده، خاطرنشان کرد: مسابقات دوگانه قهرمانی جهان قرار بود شهریورماه در هلند برگزار شود که لغو شد و مسابقات دوگانه قهرمانی آسیا آبان ماه به میزبانی مالزی برگزار می‌شود.

    حسینی ادامه داد: در انتظار هستیم تا خوابگاه مجموعه ورزشی آزادی تهران بازگشایی شود و با برگزاری اردو برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شویم که امیدواریم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد.

    وی اضافه کرد: تا کنون در ۶ مسابقه قهرمانی آسیا شرکت کرده‌ام که بهترین نتیجه‌ام کسب مقام سوم در سه گانه و دوگانه است و اسفندماه هم در کاپ آزاد آسیا عنوان قهرمانی را کسب کردم.

    عضو گلستانی تیم ملی سه گانه با بیان اینکه در صورت حمایت مسئولان قهرمان آسیا خواهم شد، گفت: استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان قول دادند برای من دوچرخه مناسب مسابقات تهیه کنند و اگر این اتفاق رخ دهد روی سکوی قهرمانی آسیا خواهم ایستاد.

    حسینی افزود: سال گذشته با دوچرخه قراضه ۱۰ میلیون تومانی مقام سوم آسیا را کسب کردم در حالی که قیمت دوچرخه رقبایم حدود ۲۰۰ میلیون تومان بود و با پراید به جنگ بنز رفته بودم.

    وی یادآور شد: حداقل قیمت دوچرخه‌ای که من بتوانم با حریفان رقابت کنم ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است و از استاندار گلستان می‌خواهم به من کمک کند تا ظرفیت‌های خود را بیش از پیش نشان دهیم زیرا ثابت کردم در رقابت‌های فراملی حرف برای گفتن دارم.

    حسینی با بیان اینکه در رقابت‌های مختلف فراملی نبرد نابرابری با ورزشکاران دیگر کشورها دارم، بیان داشت: همیشه در بخش دو من چند دقیقه از دیگر رقبا جلو هستم اما زمانی که نوبت به دوچرخه می‌شود رقبایم آن چند دقیقه را جبران می‌کنند.

    وی در پایان گفت: من هیچ اسپانسری ندارم و تمام هزینه‌های ورزش حرفه‌ایم را با درآمد مربیگری در باشگاه تامین می‌کنم.

    منبع: تسنیم

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *