×
×

شهردار گنبد کاووس
شروع مبارزه با حشرات و جوندگان موذی در گنبدکاووس

  • کد نوشته: 3976
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۶
  • ۰
  • عملیات لایروبی و آهک‌پاشی جداول و کانال‌های آب‌رو گنبدکاووس برای حفظ و ارتقای بهداشت عمومی معابر و گذرگاه‌ها، پیشگیری از شیوع بیماری‌های مسری و مقابله با حشرات و جویندگان موذی در این شهر آغاز شد.
    شروع مبارزه با حشرات و جوندگان موذی در گنبدکاووس
  • تبلیغ هدفمند

    عملیات لایروبی و آهک‌پاشی جداول و کانال‌های آب‌رو گنبدکاووس برای حفظ و ارتقای بهداشت عمومی معابر و گذرگاه‌ها، پیشگیری از شیوع بیماری‌های مسری و مقابله با حشرات و جویندگان موذی در این شهر آغاز شد.

    شهردار گنبدکاووس گفت: این شهر با ۱۶۵ هزار نفر جمعیت و ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار وسعت فاقد شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب است و با توجه به ساخت و سازهای جدید و افزایش آپارتمان‌ها، حفر چاه جذبی در منازل جوابگوی نیازهای موجود نیست.

    منصور طعنه‌گنبدی افزود: جداول و کانال‌ها باید محلی برای دفع آب‌های سطحی باشد اما برخی شهروندان به دلیل نبود شبکه جمع‌آوری فاضلاب، از آن برای دفع فاضلاب‌ منازل خود استفاده می‌کنند که باعث ایجاد گنداب در معابر و گذرگاه‌ها می شود.

    شروع مبارزه با حشرات و جوندگان موذی در گنبدکاووس
    شروع مبارزه با حشرات و جوندگان موذی در گنبدکاووس

    به گفته وی، شهرداری گنبدکاووس هر ساله با گرم شدن هوا در ۲ نوبت اواخر بهار و تابستان با لایروبی و آهک‌پاشی، جداول و کانال‌های آب‌برو شهر را از وجود لجن و بوی بد و تجمع حشرات و حیوانات موذی پاک می کند.

    شهردار گنبدکاووس گفت: علاوه بر آهک پاشی جداول و کانال‌ها، به طور همزمان عملیات طعمه‌گذاری در محل زیست موش‌ها در حاشیه شمشادها، زمین‌های خاکی و باز و ساختمان‌های مخروبه شهر در حال انجام است.

    بودجه امسال شهرداری گنبدکاووس هزار و ۲۰ میلیارد ریال است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *