×
×

مدیرکل پست خراسان شمالی
ایجاد خط مستقیم حمل و نقل پستی بجنورد-تهران

  • کد نوشته: 4585
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۰
  • ۰
  • مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: ایجاد خط مستقیم حمل و نقل پستی بجنورد-تهران و بالعکس به منظور شتاب‌بخشی در دریافت و ارسال مرسولات پستی راه‌اندازی شد.
    ایجاد خط مستقیم حمل و نقل پستی بجنورد-تهران
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: ایجاد خط مستقیم حمل و نقل پستی بجنورد-تهران و بالعکس به منظور شتاب‌بخشی در دریافت و ارسال مرسولات پستی راه‌اندازی شد.

    علی اکبر خانی روز سه‌شنبه در ارتباط با مطلب فوق اظهار داشت: هماهنگی های لازم با ستاد شرکت ملی پست انجام گرفته تا این خط با به‌کارگیری سه دستگاه کامیون سنگین و ۶ نفر راننده راه اندازی شود.

    وی از جمله مزایای راه اندازی خط مستقل حمل و نقل پستی را کاهش مدت زمان سیر، جلوگیری از تخلیه و بارگیری چندباره، نبود رسوب مرسولات در مبادی مبادله، توزیع مرسولات ارسالی به مقصد تهران در روز بعد و نداشتن تداخل در آماده سازی، تجزیه و ثبت مرسولات وارده و صادره به استان دانست.

    ایجاد خط مستقیم حمل و نقل پستی بجنورد-تهران

    خانی اظهار داشت: پیش از این حمل و نقل مرسولات پستی از طریق خط بجنورد به گرگان انجام می‌شد که این موضوع باعث افزایش مدت زمان سیر مرسوله و یا رسوب مرسولات در مبادی مبادله می شد.

    خانی کل مرسولات ثبتی دریافتی در سال ۹۷ در این استان را ۴۴۰ هزار و ۵۷۱ فقره عنوان کرد و افزود: با رشد دو درصدی در سال ۹۸ به ۴۴۹ هزار و ۹۲۷ فقره رسید، در این مدت در کشور ۹.۶ درصد رشد داشت.

    وی افزود: در ۲ ماهه امسال ۶۰ هزار و ۷۱۲ فقره مرسوله ثبتی دریافتی بوده  که با ۱۰.۷ درصد رشد به ۵۴ هزار و ۸۱۴ فقره رسیده است.

    خانی با بیان اینکه رشد بسیار خوبی در ترافیک بسته و امانت داشته ایم گفت: در سال ۹۷ در این استان ۳۸ هزار و ۹۵۴ فقره بسته و امانت قبول و ارسال شده که با ۱۰۱ درصد رشد در سال ۹۸ به ۷۸ هزار و ۶۴۱ فقره رسید، این در حالی است که رشد این شاخص در کشور درمدت مشابه ۳۹ درصد رشد است.

    مدیرکل پست خراسان شمالی اظهار داشت: در ۲ ماهه امسال ۲۲ هزار و ۷۱ فقره بسته و امانت توسط پست استان قبول و ارسال شده که این شاخص در مدت مشابه سال گذشته هفت هزار و ۷۲۶ فقره بوده است.

    خانی افزود: شاخص ترافیک بسته و امانت در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۸۵ درصد رشد دارد.

    خراسان شمالی بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۵ به میزان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *