×
×

نماینده مردم شهرستان‌های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی
مشکلات کشور با تعامل دو قوه رفع می شود

  • کد نوشته: 4624
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۱
  • ۰
  • نماینده مردم شهرستان‌های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:مشکلات کشور با تعامل دو قوه رفع می شود. تعامل دولت و مجلس با یکدیگر از جمله در بخش اقتصادی، گره‌گشای مشکلات کشور است و این دو قوه بدون کمک یکدیگر نمی‌توانند موفق شوند.
    مشکلات کشور با تعامل دو قوه رفع می شود
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده مردم شهرستان‌های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:مشکلات کشور با تعامل دو قوه رفع می شود. تعامل دولت و مجلس با یکدیگر از جمله در بخش اقتصادی، گره‌گشای مشکلات کشور است و این دو قوه بدون کمک یکدیگر نمی‌توانند موفق شوند.

    غلامعلی کوهساری امروز چهارشنبه در این ارتباط افزود: اگرچه اوضاع اقتصادی کشور بویژه در سال جاری مساعد نیست اما دولت، مجلس و همه دلسوزان کشور می‌توانند این شرایط را با استفاده بیشتر از ظرفیت‌های داخلی بهبود بخشند.

    مشکلات کشور با تعامل دو قوه رفع می شود
    مشکلات کشور با تعامل دو قوه رفع می شود

    وی اضافه کرد: برای بهبود شرایط اقتصادی کشور دولت، مجلس، نخبگان و دلسوزان باید ابتدا مشکلات را گردآوری و اولویت‌بندی کرده و سپس برای رفع آن برنامه‌ریزی کوتاه، میان و بلندمدت انجام دهند.

    کوهساری افزود: موضوع معیشت ضروری و روزمره مردم در برنامه کوتاه مدت، برخی مشکلات در قالب برنامه میان مدت یک تا سه ساله و مسائل کلان کشور هم در قالب برنامه بلندمدت باید مورد توجه قرار گیرد.

    وی به برنامه‌ریزی کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی برای تدوین سیاست‌ها و اولویت‌های کاری اشاره کرد و گفت: اعضای دولت به‌ویژه وزیران و معاونان باید با حضور در این کمیسیون‌ها نمایندگان را در  تدوین برنامه‌ها و اولویت‌ها یاری کنند.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این کمیسیون چند موضوع مهم از جمله مسکن در دست بررسی و پیگیری است که باید برای تامین این نیاز مهم اقشار مردم از جمله گروه‌های کم درآمد و آسیب پذیر برنامه‌ریزی شده و با همکاری دولت آنرا به سرانجام برسانیم. 

    کوهساری، استفاده از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) برای اجرای طرح‌های عمرانی و تکمیل آن را از دیگر موضوعات مورد توجه کمیسیون عمران مجلس ذکر کرد و افزود: این قرارگاه ظرفیت مناسبی برای توسعه کشور است و با توجه به مشکلات اقتصادی و مالی دولت، می‌توان اجرای بخشی از طرح‌ها و یا تکمیل طرح‌های نیمه تمام را به این مجموعه واگذار کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *