×
×

حق شناس استاندارگلستان
سالجاری همراه با افزایش اشتغال و کاهش بیکاری

  • کد نوشته: 4653
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۲
  • ۰
  • هادی حق شناس استاندار گلستان :تلاش داریم در سال جاری با اجرای پروژه های مهم و تاثیر گذار موجبات افزایش سطح رفاه مردم استان و همچنین افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری را فراهم آوریم.
    سالجاری همراه با افزایش اشتغال و کاهش بیکاری
  • تبلیغ هدفمند

    دکتر حق شناس استاندارگلستان در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان با حضور دکتر دین پرست معاونهماهنگیامور_اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشورگفت: تلاش داریم در سال جاری با اجرای پروژه های مهم و تاثیر گذار موجبات افزایش سطح رفاه مردم استان و همچنین افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری را فراهم آوریم.

    وی افزود: در راستای تحول استان به دنبال اجرای ۱۰ پروژه اساسی در گلستان هستیم که می تواند نقشی مهم در آینده استان داشته باشد.

    حق شناس گفت: راه آهن اینچه برون گنبد کاووسشاهرود یکی از پروژه های اساسی است که اجرای آن می تواند ضمن کاهش مسیر ترانزیت ، هزینه های انتقال بار را نیز کاهش دهد.

    وی در پایان گفت: پتروشیمی گلستان، طرح گردشگری جزیره آشوراده، نجات خلیج گرگان ، اجرای طرح هتل های ۵ ستاره از جمله مهمترین پروژه هایی است که عمر برخی از آنها بیش از عمر دولت تدبیر و امید است و امیدواریم با به سرانجام رسیدن آنها زمینه خوشنودی مردم را فراهم آوریم.

    سالجاری همراه با افزایش اشتغال و کاهش بیکاری
    سالجاری همراه با افزایش اشتغال و کاهش بیکاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *