×
×

رئیس دانشگاه گلستان
اجرای تمامی امتحانات دانشگاه به‌صورت مجازی

  • کد نوشته: 4891
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کارآنلاین رئیس دانشگاه گلستان با اشاره به پایان امتحانات دانشجویان این دانشگاه، گفت: تمامی امتحانات پایان ترم نیم سال دوم سال تحصیلی جاری به خاطر شیوع کرونا و برای حفظ سلامتی دانشجویان، به‌صورت مجازی برگزار شد. دکتر فرهاد یغمایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰ رشته […]

    اجرای تمامی امتحانات دانشگاه به‌صورت مجازی
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کارآنلاین رئیس دانشگاه گلستان با اشاره به پایان امتحانات دانشجویان این دانشگاه، گفت: تمامی امتحانات پایان ترم نیم سال دوم سال تحصیلی جاری به خاطر شیوع کرونا و برای حفظ سلامتی دانشجویان، به‌صورت مجازی برگزار شد.

    دکتر فرهاد یغمایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰ رشته تحصیلی در این دانشگاه تدریس می شود که ۳۴ رشته در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، ۴۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و پنج رشته در مقطع دکتری را شامل می شود.

    وی با اشاره به اینکه دانشگاه گلستان ۱۶۰ عضو هیات علمی دارد، افزود: ۴۰۰۰ دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل‌اند. از نظر جمعیت دانشجویی بزرگترین دانشگاه استان به شمار می‌آید.

    رئیس دانشگاه گلستان یادآور شد: در ایام کرونا ۱۳ هزار کلاس درس مجازی برای دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

    اجرای تمامی امتحانات دانشگاه به‌صورت مجازی
    اجرای تمامی امتحانات دانشگاه به‌صورت مجازی

    یغمایی خاطرنشان کرد: پروژه سلف سرویس مرکزی، ساختمان دانشکده علوم، محوطه‌سازی دانشکده علوم، برق‌رسانی به دانشگاه، سالن غذاخوری و تصفیه آب خاکستری از اقدامات در دست اقدام در دانشگاه گلستان است.

    وی گفت: پروژه اجرای شبکه جمع‌آوری آب باران، خوابگاه پسران، شبکه داخلی آب‌رسانی و احداث مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی ذخیره آب از جمله پروژه‌های در دست مطالعه دانشگاه هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *