×
×

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان
روند رو به جلو ابتلا کارمندان بانک ها به کرونا

  • کد نوشته: 4908
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۵
  • ۰
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اظهار نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در بانک‌های این استان گفت که تاکنون ۲ شعبه بانک در این استان به علت ابتلای کارمندان به ویروس کووید ۱۹ تعطیل شد.
    روند رو به جلو ابتلا کارمندان بانک ها به کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اظهار نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در بانک‌های این استان گفت که تاکنون ۲ شعبه بانک در این استان به علت ابتلای کارمندان به ویروس کووید ۱۹ تعطیل شد.

    عبدالرضا فاضل روز شنبه با ارسال گزارشی ابراز داشت: همه کارمندان یکی از بانک های گنبدکاووس و شش کارمند از هفت کارمند یک بانک در گرگان کرونا گرفتند و به همین دلیل فعالیت این شعب تا اطلاع بعدی متوقف شد.

    وی تعداد افراد بستری در بیمارستان‌های گلستان به علت ابتلا به کرونا را ۶۳۵ نفر اعلام کرد و ادامه داد: روند افزایشی تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان همچنان ادامه دارد و در این شرایط افزایش تعداد شهرهای قرمز کرونایی از هشت شهر فعلی دور از انتظار نیست.

    وی تصریح کرد: بانک‌ها به دلیل تجمع بالا و رد و بدل شدن زیاد اسکناس و مسکوکات از مراکز اصلی و کانون تجمع ویروس کرونا است که همه باید مراقب باشند. 

    روند رو به جلو ابتلا کارمندان بانک ها به کرونا
    روند رو به جلو ابتلا کارمندان بانک ها به کرونا

    دکتر فاضل گفت: دیروز ۶ نفر در گلستان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده و ۶۳ نفر از بیمارستان مرخص شدند.

    وی از مردم خواست برای در امان ماندن از کرونا در تجمعات و مجالس عزا و عروسی شرکت نکنند.

    سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز شنبه گفت که تاکنون ۲۳۷ هزار و ۸۷۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسید.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *