×
×

تشکیل کارگروه صندوق فرصت‌های شغلی معلولان

  • کد نوشته: 4939
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۵
  • ۰
  • مدیرکل اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور از تشکیل کارگروه صندوق فرصت‌های شغلی معلولان خبر داد و گفت: اساسنامه راه‌اندازی این صندوق به تصویب دولت رسیده و تعیین تکلیف فرصت‌های شغلی ابلاغ شده است.
    تشکیل کارگروه صندوق فرصت‌های شغلی معلولان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور از تشکیل کارگروه صندوق فرصت‌های شغلی معلولان خبر داد و گفت: اساسنامه راه‌اندازی این صندوق به تصویب دولت رسیده و تعیین تکلیف فرصت‌های شغلی ابلاغ شده است.

    رضا دهقان روز یکشنبه در نشست خبری ویدئو کنفرانسی افزود: این صندوق برای فرآیند اعطای تسهیلات به معلولان طراحی شده و اکنون نیز در حال طراحی کارکرد دیگری برای این صندوق هستیم تا محلی برای صدور گواهی ضمانت برای اخذ تسهیلات از بانک های معلولان باشد.
    وی اظهار امیدواری کرد که این صندوق در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

    تشکیل کارگروه صندوق فرصت‌های شغلی معلولان

    اعطای تسهیلات ۵۰ میلیونی به موسسات غیردولتی تحت نظر بهزیستی 

    مدیرکل اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی از اعطای تسهیلات بانکی ۵۰ میلیون تومانی به موسسات غیر دولتی خبر داد و گفت: موسسات غیر دولتی در ازای به کارگیری یا استخدام جامعه هدف بهزیستی در پست‌های اداری، تخصصی و پشتیبانی، تسهیلات بانکی ۵۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند.
    دهقان افزود: این تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با سود چهار درصد با بازپرداخت هفت ساله طبق قوانین بانک مرکزی خواهد بود.
    وی ادامه داد: همچنین مشوق های بیمه ای جهت بکارگیری جامعه هدف بهزیستی را برای موسسات غیردولتی داریم.

    تسهیلات برای مهدها کودک 

    مدیرکل اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور درباره تعطیلی مهدهای کودک در شرایط کرونایی گفت: مهدهای کودک براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در زمره بنگاه های آسیب دیده قرار گرفتند و به ازای هر نفر ۱۲ میلیون تومان از محل سامانه اعتبارات می توانند، جذب کنند.
    دهقان با بیان اینکه اشتغال مددجویان بهزیستی تحت تاثیر شرایط کرونایی قرار گرفت، افزود: رویکرد اشتغال در این شرایط به تولید محصولات کرونایی تغییر کرد و ۴۰۰ واحد تولید ماسک، گان، لباس و دیگر محصولات کرونایی برای جامعه هدف بهزیستی راه اندازی شد و پنج هزار نفر در این واحدها مشغول به کار شدند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *