×
×

معاو پیشگیری از اعتیاد
آزمایشات ژنتیک برای مددجویان بهزیستی رایگان صورت مییگیرد

  • کد نوشته: 4963
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان گلستان درباره فعالیت ها و عملکرد های سازمان بهزیستی در سال 98 اظهار داشت که راستای جلوگیری از معلولیت زدایی اقدامات وسیعی توسط سازمان بهزیستی گلستان صورت گرفته است.
    آزمایشات ژنتیک برای مددجویان بهزیستی رایگان صورت مییگیرد
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین  معاون پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی استان گلستان درباره فعالیت ها و عملکرد های سازمان بهزیستی در سال ۹۸ اظهار داشت که راستای جلوگیری از معلولیت زدایی اقدامات وسیعی توسط سازمان بهزیستی گلستان صورت گرفته است.

    معاون پیشگیری سلزمان بهزیستی درباره خدمات ارائه شده برای پیشگیری از معلولیت ها گفت: با تاسیس دفتر پیشگیری از معلولیت در سال ۷۹ تلاش شد تا با فرهنگ سازی و آگاه سازی اقشار جامعه وآشنایی مردم با آزمایشات ژنتیک و اختلالات ژنتیک که موجب معلولیت در افراد میشود در جهت پیشگیری از تولد نوزاد همراه با معلولیت تا حدودی خودداری و موفق عمل کنیم.

    مریم رضایی افزود:که در این راستا آزمایشات ژنتیک برای مددجویان بهزیستی کاملا رایگان صورت میگیرد.

    وی از طرح غربالگری شنوایی در سطح استان خبر داد و افزود: با غربالگری ،افراد کم شنوا و ناشنوا شناسایی و درمان آنها آغاز شده است و در حال حاضر کودوکان پس از درمان در  مدارس عادی  حضور پیدا میکنند.

    وی در خصوص فعالیت های بهزیستی در راستای پیشگیری درمان و بازتوانی افراد معتاد گفت: برای پیگیری از اعتیاد فرهنگی سازی را در همه اقشار جامعه شروع کردیم اما برای درمان افراد معتاد ۴۱ کمپ در استان به صورت فعال در حال خدمت به افراد گرفتار اعتیاد هستند و برای بازتوانی این افراد بهزیستی تسهیلاتی را برای افراد در نظر گرفته که بتوانند با استفاده از این تسهیلات برای خود شغل ایجاد کنند در سال گذشته ۱۱۴ نفر از این افراد مستقیم وارد بازار کار شدند و ۷ نفر از این افراد زیر نظر کارفرما مشغول هستند.

    معاون پیشگیری از اعتیاد بهزیستی در خصوص طرح پازک گفت: طرح پازک ،طرحی سراسری است که در کل کشور درحال انجام است که در سال گذشته محلات آسیب پذیر استان شناسایی ودارای شناسنامه شدند و به علت شیوع ویروس کرونا این طرح به کندی در حال انجام است در حال حاضر در محلات به آموزش افراد محل  در برابر موضوعات مختلف مانند :پیگیری از اعتیاد ؛ آموزش های خانواده و …پرداخته شده است.–

    منبع: بازار کسب وکار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *