×
×

رئیس شورای حل اختلاف گلستان
سازش۵۳درصد پرونده ها شعب صلحی مستقر در دادسرای

  • کد نوشته: 4965
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۶
  • ۰
  • رئیس شورای حل اختلاف گلستان صبح امروز در بازرسی از شعب ویژه صلحی مستقر در دادسرای مرکز استا‌ن گلستان از سازش 53 درصد پرونده های ارجاعی به این شعب خبر داد.
    سازش۵۳درصد پرونده ها شعب صلحی مستقر در دادسرای
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس شورای حل اختلاف گلستان صبح امروز در بازرسی از شعب ویژه صلحی مستقر در دادسرای مرکز استا‌ن گلستان از سازش ۵۳ درصد پرونده های ارجاعی به این شعب خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی شورای حل اختلاف استان گلستان؛ احمد جعفری صبح امروز به صورت سرزده از شعب صلحی شورای حل اختلاف مستقر در دادسرای مرکز استان بازرسی و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گزاری اجتماعی با اعضا و کارکنان دیدار و گفتگو کردند.

    احمد جعفری در دیدار با آقای فغانی معاون دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه از این پس با دستور دادستان محترم پرونده های جرائم رانندگی به شعب شورا جهت رسیدگی و سازش ارجاع می شود، گفت: رسیدگی دقیق، اطلاع کافی و جامع از این گونه پرونده ها مستلزم برگزاری کلاس آموزشی برای اعضا این شعب می باشد.

    وی با قدردانی از تلاش اعضای شورای حل اختلاف، گفت: اعضای شورا از اقشار مختلف مردم هستند و همین امر سبب عملکرد خوب اعضا در برقراری ارتباط با مردم و حل و فصل دعاوی و اختلاف‌ها با سازش شده است.

    رئیس شورای حل اختلاف گلستان با بیان اینکه کمترین شکایت و گله مردم از رفتار و آرای صادر شده در شورای حل اختلاف است، گفت: طی ۳ ماه گذشته سال جاری ۵۳ درصد پرونده های ارجاعی از
    دادسرا به شعب صلحی با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف به‌ سازش و آشتی ختم شد.

    احمد جعفری گفت: در شعب صلحی رای صادر نمی‌شود و تمرکز این شعب بر سازش طرفین پرونده است.
    در حال حاضر ۴۴ شعبه صلحی در دادگستری‌ها و دادسراهای استان گلستان فعال است.

    سازش ۵۳ درصد پرونده ها در شعب صلحی مستقر در دادسرای گرگان
    سازش۵۳درصد پرونده ها شعب صلحی مستقر در دادسرای

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *