×
×

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر
مهار آتش‌سوزی شناور باری در اسلکه بندر محمدعامری بوشهر

  • کد نوشته: 5000
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۶
  • ۰
  • رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: آتش‌سوزی یک فروند شناور باری در اسکله بندر محمدعامری شهرستان تنگستان این استان پس از چهار ساعت مهار شد.
    مهار آتش‌سوزی شناور باری در اسلکه بندر محمدعامری بوشهر
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: آتش‌سوزی یک فروند شناور باری در اسکله بندر محمدعامری شهرستان تنگستان این استان پس از چهار ساعت مهار شد.

    حجت خسروی در این ارتباط افزود: در عملیات اطفای این آتش‌سوزی شناور ناجی ۱۸ از بندر عامری، شناور آتشخوار فرهام از بندر رستمی، تیم اطفای حریق بوشهر، آتش نشانی بندر دلوار و جایروپلین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر (با هدف پایش هوایی) مشارکت داشتند.

    مهار آتش‌سوزی شناور باری در اسلکه بندر محمدعامری بوشهر
    مهار آتش‌سوزی شناور باری در اسلکه بندر محمدعامری بوشهر

    وی بیان کرد: حضور بموقع تیم‏‌های عملیاتی در کنار مشارکت موثر مردم برای جداسازی شناور نقطه قوت این عملیات اطفای حریق بود که از ساعت ۹ امروز آغاز و پس از گذشت حدود چهار ساعت با موفقیت پایان یافت.

    خسروی ادامه داد: این حادثه خسارت جانی نداشت و میزان دقیق خسارت مالی و علت وقوع حادثه توسط تیم سوانح دریایی در دست بررسی است.

    وی یادآور شد: در این حادثه میزان اندکی آلودگی دریایی نیز ایجاد شد که به محض پایان عملیات اطفا کار ‎پاکسازی توسط تیم مقابله با آلودگی دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، آغاز شده و تا ساعت آینده پایان می‎یابد.

    خسروی بیان کرد: هر سانحه یک سری درس‎های آموختنی دارد که امیدواریم با استفاده از آنها شاهد جلوگیری از چنین حوادثی باشیم.
    وی افزود: رعایت موارد ایمنی توسط مالکان و فرهنگ سازی با رویکرد ایمنی موضوعی الویت دار است که در این زمینه باید اهتمام همگانی با هدف جلوگیری از حوادث احتمالی ایجاد شود

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *