×
×

افتتاح سه طرح عمرانی به دستور رئیس جمهور

  • کد نوشته: 5101
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۹
  • ۰
  • سه طرح مهم صنعتی در سیستان و بلوچستان همزمان از طریق ویدئو کنفرانس به دستور رییس جمهوری و با حضور سرپرست وزارت صمت و استاندار این استان لحظاتی پیش تحت عنوان طرح‌های هفته پنجم پویش ملی «تولید، تداوم امید» افتتاح شد. واحد نساجی کارخانه بزرگ بافت بلوچ ایرانشهر، انبارهای ۲۵۰ هزار تنی طریق القدس چابهار و […]

    افتتاح سه طرح عمرانی به دستور رئیس جمهور
  • تبلیغ هدفمند

    سه طرح مهم صنعتی در سیستان و بلوچستان همزمان از طریق ویدئو کنفرانس به دستور رییس جمهوری و با حضور سرپرست وزارت صمت و استاندار این استان لحظاتی پیش تحت عنوان طرح‌های هفته پنجم پویش ملی «تولید، تداوم امید» افتتاح شد.

    واحد نساجی کارخانه بزرگ بافت بلوچ ایرانشهر، انبارهای ۲۵۰ هزار تنی طریق القدس چابهار و توسعه کارخانه ساخت قوطی کنسرو در کنارک بطور همزمان با حضور رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

    سرپرست وزارت صمت پیش از افتتاح این طرح گفت: سال گذشته تلاش کردیم بیشتر کشتی‌های حامل کالاهای اساسی در بندر چابهار پهلوگیری کنند که برای همین منظور انبارهای طریق القدس چابهار نوسازی و بهسازی شد که در این سفر نیز این انبارها با ظرفیت ۲۵۰ هزار تن کالاهای اساسی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

    حسین مدرس خیابانی افزود: طرح ۱۰۰ هزار تنی مخازن روغن نیز در دست ساخت است و با راه اندازی آن، کشتی‌های حاکالای اساسی روغن نیز قابلیت پهلوگیری در این بندر را خواهند داشت.

    افتتاح سه طرح عمرانی به دستور رئیس جمهور

    تخلیه و پهلوگیری کشتی‌ها از بندر چابهار در ۳ ماهه امسال، حدود ۱۰۰ هزار تن بیشتر از کل سال ۹۸ بود

    مدرس خیابانی گفت: رئیس جمهوری نیز تکمیل هر چه سریعتر راه آهن چابهار- زاهدان و اتصال کریدور شمال- جنوب نیز با هدف توسعه زیرساختهای تجاری مورد تاکید قرار داده است.

    سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه‌های هفته پنجم پویش ملی “تولید، تداوم امید” اظهار داشت: پنج  طرح صنعتی و معدنی بزرگ به دستور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می شود که طرح کارخانه بافت بلوچ از جمله طرح های مهم و مورد نیاز سیستان و بلوچستان از جمله این طرح‌ها است.

    وی اضافه کرد: واحد ریسندگی این کارخانه فردا در مراسمی افتتاح خواهد شد و در تلاشیم که با مشارکت و حضور شرکت ایدرو واحد بافندگی این کارخانه نیز به زودی راه اندازی شود.

    مدرس خیابانی بیان کرد: در برنامه ویدئو کنفرانس به صورت همزمان ۲ طرح معدنی نیز در استان فارس و یک طرح صنعتی در استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

    افتتاح بیش از ۵۸۰۰ میلیارد تومان طرح‌ صنعتی و معدنی در هفته پنجم پویش ملی “تولید، تداوم امید”

    سرپرست وزارت صمت گفت: بیش از پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان طرح‌ صنعتی و معدنی در قالب هفته پنجم پویش ملی “تولید، تداوم امید” در این هفته در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و اصفهان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و به مرور طرح‌های صنعتی و معدنی در همین راستا افتتاح خواهد شد.

    افتتاح سه طرح عمرانی به دستور رئیس جمهور
    افتتاح سه طرح عمرانی به دستور رئیس جمهور

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *