×
×

رییس اتحادیه صنف لبنیات قصابان و مرغ فروشان بجنورد
بالا بودن قیمت عرضه مرغ نسبت به قیمت مصوب

  • کد نوشته: 5159
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۰
  • ۰
  • هرچند قیمت گوشت مرغ کشتار روز در خراسان شمالی ۱۵۵ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم در این استان مصوب شده، اما عرضه آن بیشتر از نرخ تعیین شده در بازار صورت می گیرد.
    بالا بودن قیمت عرضه مرغ نسبت به قیمت مصوب
  • تبلیغ هدفمند

    هرچند قیمت گوشت مرغ کشتار روز در خراسان شمالی ۱۵۵ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم در این استان مصوب شده، اما عرضه آن بیشتر از نرخ تعیین شده در بازار صورت می گیرد.  

    رییس اتحادیه صنف لبنیات قصابان و مرغ فروشان بجنورد در ارتباط با این خبر اظهار داشت: قیمت گوشت مرغ کشتار روز در استان،  ۱۵۵ هزار ریال در هر کیلوگرم مصوب شده است و قرار بود به این نرخ عرضه شود اما این محصول هنور با قیمت بسیار بالاتر از آن، عرضه می شود.  

    حسین قاسم زاده اظهار داشت: مسوولان می گویند، علت اینکه قیمت گوشت مرغ بالاست، این است که قیمت مرغ زنده هنوز گران است.  

    بالا بودن قیمت عرضه مرغ نسبت به قیمت مصوب
    بالا بودن قیمت عرضه مرغ نسبت به قیمت مصوب

    وی خاطرنشان کرد: قیمت مرغ زنده در استان به ازای هر کیلوگرم،  ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ ریال تعیین و مصوب شده است اما مرغداران، محصول تولیدی در سالن هایشان را بیش از این می فروشند.  

    وی گفت: قرار است از روز شنبه هفته آتی،  با هماهنگی جهاد کشاورزی استان، به شرطی که مرغ به قیمت مصوب به کشتارورزان عرضه شود، گوشت مرغ هم با قیمت مصوب تعیین شده، به دست مصرف کننده برسد.  

    رییس اتحادیه صنف لبنیات قصابان و مرغ فروشان بجنورد افزود: بر اساس اعلام مسوولان، قیمت مرغ زنده هم به ازای هر کیلوگرم، ۱۰۱ هزار ریال و ۵۰۰ ریال تعیین شده است اگر مرغداری مرغ تولیدی را بیش از این میزان عرضه کند، تخلف است و با آن برخورد می شود.

    سالانه حدود ۲۲ هزار تن گوشت مرغ در خراسان شمالی مصرف می شود که حدود ۶ هزار تن از این میزان از سایر استان ها تامین می شود.      

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *