×
×

امضاتفاهم نامه تولید لامپ کم مصرف با انجمن تولیدکنندگان

  • کد نوشته: 5221
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۱
  • ۰
  • تفاهم نامه سه جانبه استاندارد، صمت و انجمن تولیدکنندگان لامپ کشور، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی، در محل اداره کل استاندارد گلستان امضا شد.
    امضاتفاهم نامه تولید لامپ کم مصرف با انجمن تولیدکنندگان
  • تبلیغ هدفمند

    تفاهم نامه سه جانبه استاندارد، صمت و انجمن تولیدکنندگان لامپ کشور، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی، در محل اداره کل استاندارد گلستان امضا شد.

    این تفاهم نامه با هدف برقراری ارتباط مؤثر بین این سه مجموعه برای نظارت بر استاندارد سازی و عرضه محصولات با کیفیت، بازرسی و  نمونه برداری و آزمون به صورت مشترک و استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های فنی، بازرسی و آزمایشگاهی مشترک در راستای ارتقای بهره‌وری و کارایی طرفین منعقد شد.

    مدیرکل استاندارد گلستان در این جلسه اظهار داشت: تحقق جهش تولید جز با رعایت استانداردها صورت نمی گیرد و برای اجرای استانداردها نیز، نیاز به اعتماد مصرف کننده و تولیدکننده به حمایت قانونی استاندارد داریم که این مهم جز با قاطعیت استاندارد برای ورود به بازارهای عرضه و جلوگیری از ورود و عرضه کالاهای قاچاق، بی کیفیت و غیر استاندارد محقق نمی شود.

    محمود فرمانی افزود: استفاده از ظرفیت این سه مجموعه، ارتباط هدفمند، سازنده و موثر آنها ما را به تحقق این هدف نزدیک می کند و ارزیابی من این است که این همکاری، در شمار همکاری های مفید و کاربردی بین بخش خصوصی و بخش دولتی و حاکمیتی خواهد بود.

    امضاتفاهم نامه تولید لامپ کم مصرف با انجمن تولیدکنندگان
    امضاتفاهم نامه تولید لامپ کم مصرف با انجمن تولیدکنندگان

    دبیر شورای استاندارد گلستان ضمن اظهار امیدواری برای الگو شدن این اقدام و تکرار آن در دیگر استانها، برای انعقاد تفاهم نامه و همکاری در دیگر صنایع تولیدی استان جهت ناامن کردن بازار برای کالاهای غیر استاندارد و غیر ایمن برای سلامت مصرف کنندگان نیز اعلام آمادگی کرد. 

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ضمن قدردانی از این دغدغه مندی استاندارد به محورهای تدوین شده صمت برای تحقق شعار سال اشاره کرد و آنها را حمایت از تولید ملی، جلوگیری از تولیدات قاچاق در بازار و تولیدات زیرپله ای و تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کننده برشمرد و تفاهم نامه منعقده را راهکاری برای اجرای تمامی این چند محور دانست.

    حسین طلوعیان با تایید سخنان مدیرکل استاندارد گلستان گفت: تولیدکنندگان با کیفیت از وجود تولیدات قاچاق در بازار و تولیدات زیرپله ای آزرده خاطرند و انتظار حمایت بیشتری از سازمان های دولتی دارند.

    طلوعیان نیز برای تکرار این الگو در دیگر صنایع تولیدی با هدف جلب رضایت تولیدکنندگان استاندارد و تامین حقوق مصرف کنندگان، اعلام آمادگی کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *