×
×

زوج های جوان در انتظار وام ازدواج

  • کد نوشته: 5354
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۵
  • ۰
  • رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی گفت: هم‌اینک هفت هزار زوج جوان در این استان پشت نوبت دریافت وام ازدواج بوده و عمدتا با مشکل تامین ضامن مواجه هستند.
    زوج های جوان در انتظار وام ازدواج
  • تبلیغ هدفمند

    رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی گفت: هم‌اینک هفت هزار زوج جوان در این استان پشت نوبت دریافت وام ازدواج بوده و عمدتا با مشکل تامین ضامن مواجه هستند.

    علی اصغر هدایتی روز چهارشنبه دراین ارتباط اظهار داشت: از ابتدای امسال ۲ هزار و ۱۵۶ فقره وام ازدواج به مبلغ هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده که بیشترین پرداخت ها مربوط به بانک‌های ملی، ملت و صادرات بوده است.

    وی با اشاره به انتظار هفت هزار نفر پشت نوبت دریافت وام ازدواج، علت عمده دریافت نکردن وام توسط آنها را پیدا نکردن ضامن با توجه به افزایش مبلغ تسهیلات به ۵۰۰ میلیون ریال و مدت زمان پرداخت اقساط به هفت سال عنوان کرد.

    هدایتی یادآور شد: در این میان مجموع تسهیلات پرداختی تا امروز نسبت به ۲ هفته قبل حدود ۳۶ درصد از لحاظ مبلغ و تعداد رشد داشته است.

    وی با اشاره به افزایش سرعت اعطای وام ازدواج به متقاضیان، خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد زوج های جوان مراسم ازدواج خود را به تاخیر بیندازند ولی در چند هفته گذشته این جشن ها رونق گرفت که یکی از دلایل آن پرداخت تسهیلات مزبور بوده است.

    زوج های جوان در انتظار وام ازدواج
    زوج های جوان در انتظار وام ازدواج

    رییس کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی گفت: بر اساس ضوابط موجود ضامن باید برای شعبه ای که برای دریافت وام ازدواج مشخص شده از نظر برخی مسائل از قبیل کارکرد حساب شناخته شده باشد و حقوق ضامن نیز بتواند یک سوم قسط را از لحاظ گردش، میانگین و رسوب حساب پوشش دهد.

    وی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی بانکهای استان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا در سریعترین زمان ممکن وام ازدواج را به جوانان متقاضی پرداخت کنند.

    وی افزود: در صورتی که مشکلاتی از قبیل تغییر ساعت کاری نداشته باشیم پرداخت ها بعد از این با سرعت بیشتری انجام می شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *