×
×

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان خبر داد:
شروع ثبت نام بدون آزمون در بزرگترین دانشگاه دولتی

  • کد نوشته: 5956
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۷
  • ۰
  • با اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور، ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه شروع شد.
    شروع ثبت نام بدون آزمون در بزرگترین دانشگاه دولتی
  • تبلیغ هدفمند

    با اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور، ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه شروع شد.

    رئیس دانشگاه پیام نور گلستان ضمن تاکید بر لزوم تحصیل-ایمن برای دانشجویان، اعلان کرد علاقمندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور از روز یکشنبه ۵ مرداد ماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

    دکتر نهضتی با اشاره به ضرورت تحصیل بدون-دغدغه-کرونا در شرایط کنونی برای تامین نظر خانواده های دانشجویان، از برگزاری موفقیت آمیز کلاس های این دانشگاه بصورت غیرحضوری خبر داد و افزود: در سال جهش تولید، این دانشگاه توانست با توسعه زیرساخت های فنی و نرم افزاری، ۱۰۰ درصد کلاس ها را بصورت مجازی برنامه ریزی نموده که خوشبختانه درصد بالایی از آن نیز با موفقیت برگزار شد.

    وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور به طور کامل بومی است افزود جهت رفع #دغدغه-شهریه نیز تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال با کارمزد ۱ و ۴دهم درصد به دانشجویان این دانشگاه اعطاء خواهد شد.

    نهضتی به پوشش جغرافیایی حداکثری این دانشگاه در سطح استان اشاره کرد و افزود علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه می توانند در ۴۰ رشته تحصیلی و در ۱۱ مرکز و واحد این دانشگاه در سراسر استان بدون-دغدغه-کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام نمایند.

    شروع ثبت نام بدون آزمون در بزرگترین دانشگاه دولتی
    شروع ثبت نام بدون آزمون در بزرگترین دانشگاه دولتی

    اعطای تسهیلات اشتغال زایی تا سقف ۱ میلیارد ریال، برگزاری کلاس ها بصورت حضوری و الکترونیکی، برگزاری امتحانات پایان ترم در شهر محل سکونت، تحصیل همزمان در ۲ رشته تحصیلی وکیفیت بالای محتوای آموزش از دیگر ویژگی های متمایز این دانشگاه اعلام شد.

    وی افزود علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پورتال دانشگاه به آدرس golestan.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *