×
×

فرماندار گالیکش
آماده سازی۱۲۰ پروندهِ جبران خسارت‌های کشاورزان در گالیکش

  • کد نوشته: 626
  • ۱۳۹۸-۰۲-۲۳
  • ۰
  • فرماندار گالیکش گفت: در سیل و رانش‌های اخیر بخش زیادی از اراضی کشاورزی این شهرستان دچار خسارت شد که تاکنون ۱۲۰ پرونده برای دریافت غرامت تشکیل و به کارگروه استانی معرفی شد.
  • تبلیغ هدفمند
    فرماندار گالیکش گفت: در سیل و رانش‌های اخیر بخش زیادی از اراضی کشاورزی این شهرستان دچار خسارت شد که تاکنون ۱۲۰ پرونده برای دریافت غرامت تشکیل و به کارگروه استانی معرفی شد.

    به گزارش بازار کسب و کار از گالیکش، حسین مایلی عصر دیروزدر جلسه شورای کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: ۱۲۰ پرونده برای جبران خسارت‌های سیل در این شهرستان به تصویب رسید و برای تأیید نهایی به کارگروه استانی ارسال شده است.

    وی افزود: در حوادث اخیر بخشی از جاده‌های بین مزارع در این شهرستان رانش خسارت دید که با همکاری سازمان جهاد کشاورزی این جاده‌ها در حال ترمیم و بازسازی است.

    فرماندار گالیکش با اشاره به توزیع ۲۶ تن بذر گواهی شده کلزا در این شهرستان گفت: امسال سطح زیرکشت کلزا در این شهرستان افزایش یافته است. در مجموع ۱۹ هزار هکتار از اراضی این شهرستان زیرکشت گندم، جو و کلزا قرار گرفت.

    وی ادامه داد: چهار مرکز خرید در شهرستان آماده تحویل محصولات گندم و کلزا است و مشکلی برای خرید و انبار محصولات وجود ندارد. همچنین معاینه فنی ۱۶۰ دستگاه کمباین برای جلوگیری از هدررفت محصولات کشاورزان انجام شده است.

    مایلی افزود: با توجه به وقوع سیل در بسیاری از استان‌ها، خسارت‌های زیادی به مردم و دولت وارد. با این حال دولت برای اینکه بتواند بخشی از خسارت‌ها را جبران کند، اعتبار ویژه‌ای برای استان گلستان در نظر گرفت.

    انتهای پیام

    منبع: تسنیم

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *