×
×

اهدا زمین بیمارستان به ارزش۲میلیاردریال توسط مادرشهید

  • کد نوشته: 6300
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۲
  • ۰
  • مسوول روابط عمومی بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) شهرستان مهریز گفت: مادر شهید علی اکبر کورشفر ۴۳۵ مترمربع زمین به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال به این مرکز بهداشتی و درمانی اهدا کرد.
  • تبلیغ هدفمند

    مسوول روابط عمومی بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) شهرستان مهریز گفت: مادر شهید علی اکبر کورشفر ۴۳۵ مترمربع زمین به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال به این مرکز بهداشتی و درمانی اهدا کرد.

    این شهید بزرگوار ،۱۹سالگی و در سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه به خیل شهدا پیوست. 

    سید حسین حسینی‌روش روز یکشنبه در این ارتباط افزود: با توجه به این اقدام خیرخواهانه بعد از فروش زمین، وجه آن برای طرح توسعه و ساختمان‌سازی هزینه می‌شود.

    وی ادامه داد: تاکنون هفت خانواده شهید با کمک‌های نقدی و اهدای زمین در گسترش فعالیت‌های بیمارستان شهرستان مهریز مشارکت داشته‌اند .

    این مسوول اظهار کرد: همکاری خیران در کنار بودجه‌های دولتی برای تکمیل و تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان و طرح توسعه آن ضروری است.

    حسینی‌روش گفت: بیمارستان منطقه آمادگی جلب همکاری علاقه‌مندان و خیران برای شروع برخی از بخش‌ها و تکمیل توسعه آن را دارد .   

    اهدا زمین بیمارستان به ارزش۲میلیاردریال توسط مادرشهید
    اهدا زمین بیمارستان به ارزش۲میلیاردریال توسط مادرشهید

    طرح توسعه بیمارستان مهریز با هشت هزار مترمربع زیربنا در چهار طبقه در دست ساخت است که با بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم ۶۰۰ نفر فراهم می‌شود.

    فعالیت درمانی و بهداشتی این بیمارستان از سال ۱۳۷۲ آغاز شده که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

    این شهرستان ۵۵ هزار نفری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۳۱۳ شهید تقدیم نظام کرده است  و مرکز آن در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد. 

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *