×
×

سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان
تمدید محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان

  • کد نوشته: 6554
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۶
  • ۰
  • سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: محدودیت‌ها برای مناطق قرمز و زرد کرونایی در استان سمنان تا بیست و یکم مرداد ۹۹ تمدید شد.
    تمدید محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان
  • تبلیغ هدفمند

    سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: محدودیت‌ها برای مناطق قرمز و زرد کرونایی در استان سمنان تا بیست و یکم مرداد ۹۹ تمدید شد.

    حبیب ‌الله خجسته پور افزود: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و تصویب ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، محدودیتهای اعمال شده کرونایی در استان سمنان تا روز سه‌شنبه ۲۱ مرداد تمدید شد.

    وی بیان کرد: لازم است با نظارت صحیح و به موقع، کلیه مصوبات و ابلاغیه های ستاد استانی مبارزه با کرونا عملیاتی شود.

    تمدید محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان
    تمدید محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان

    خجسته پور تاکید کرد: همچون محدودیت‌های گذشته، تمام دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، آموزشگاه‌ها و کلاس‌های تقویتی مدارس، در این مدت در مناطق قرمز و زرد کرونایی استان سمنان تعطیل است.

    جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان ادامه داد: برگزاری مراسم‌ اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، همایش ها و مجامع صنفی، فصلی و دوره ای در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی تا بیست و یکم مرداد ماه ممنوع‌ است.

    وی با اشاره به تعطیلی کتابخانه‌ها و سینماها در این شهرستان‌ها، تصریح کرد: کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده نیز در مدت اعلام شده تعطیل است.

    خجسته‌پور تاکید کرد که برگزاری نماز جماعت در مناطق با وضعیت قرمز و زرد نیز به تا زمان اعلام شده ممنوع است.

    سرخه تنها شهرستان استان با وضعیت رنگ‌بندی سفید کرونایی است، پنج شهرستان‌ میامی، گرمسار، شاهرود، سمنان و دامغان در وضعیت قرمز قرار دارند و وضعیت شهرستان‌های آرادان و مهدی‌شهر زرد است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *