×
×

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان
آزادی۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در سیستان و بلوچستان

  • کد نوشته: 6593
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۷
  • ۰
  • مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت:۳۰ زندانی جرائم غیرعمد این استان از ابتدای امسال تا کنون به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.
    آزادی۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در سیستان و بلوچستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت:۳۰ زندانی جرائم غیرعمد این استان از ابتدای امسال تا کنون به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

    سید عبدالحسین سجادی اظهارداشت: از این تعداد هشت نفر محکوم مالی، چهار نفر زندانی دیه و بقیه مهریه و نفقه با بدهی ۱۸۹ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال بودند.

    وی گفت: میزان آورده این مددجویان نیز سه میلیارد و ۴۱۵میلیون ریال بوده و همچنین ۹ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی توسط بانک‌های عامل به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

    مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: شاکیان یکی از بزرگترین حامیان ستاد دیه هستند به گونه‌ای که با تلاش این ستاد ۱۶۳ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال توسط شاکیان پرونده بخشیده شد.

    آزادی۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در سیستان و بلوچستان
    آزادی۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در سیستان و بلوچستان

    وی بیان کرد:۱۳ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال توسط ستاد دیه سیستان و بلوچستان برای آزادی این زندانیان غیرعمد پرداخت شده است.

    سجادی ادامه داد: ۳۰زندانی جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان از ابتدای سالجاری تاکنون آزاد شده‌اند. 

    وی افزود: از مجموع ۵۸ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های سیستان و بلوچستان ۳۰ زندانی آزاد شده که به ترتیب ۱۳ زندانی از زاهدان، ۱۱زندانی از زابل، یک زندانی سراوان،۲ زندان ایرانشهر و سه زندانی مربوطه به حوزه چابهار بودند.

    مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان رتبه نخست کشور در زمینه گذشت شاکی را دارد بیان کرد: فرهنگ ایثار و گذشت در منطقه بیش از نقاط دیگر کشور مورد توجه و قابل تقدیر است.

    سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومترمربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ زندان برای نگهداری مجرمان جرائم عمد و غیرعمد در شهرستان‌های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر، سراوان و چابهار است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *