×
×

مدیرکل پست خراسان شمالی
افزایش۱۶۷درصدجابه‌جایی مرسولات پستی به واسطه کرونا

  • کد نوشته: 6609
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۷
  • ۰
  • مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: کرونا شمار مرسولات پستی را نسبت به مدت مشابه آن ۱۶۷ درصد افزایش داد و جابه‌جایی بسته‌های اینترنتی هم در این مدت ۵۰ درصد رشد داشت.
    افزایش۱۶۷درصدجابه‌جایی مرسولات پستی به واسطه کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: کرونا شمار مرسولات پستی را نسبت به مدت مشابه آن ۱۶۷ درصد افزایش داد و جابه‌جایی بسته‌های اینترنتی هم در این مدت ۵۰ درصد رشد داشت.

    علی اکبر خانی روز پنجشنبه اظهار داشت: بیش از ۴۵ درصد این رشد مربوط به فضای کسب و کار اینترنتی بوده است، به نحوی که نه خریدار و نه فروشنده نیاز به مراجعه فیزیکی به جایی نداشته‌اند، تا سطحی که انتقال وجوه مالی بین آن‌ها، عودت کالای معیوب یا غیرمطلوب از طرف خریدار به فروشنده و حتی کمک به ارائه خدمات پس از فروش نیز از سوی پست انجام می‌شود.

    مدیرکل پست خراسان شمالی افزود: این در واقع شکل جدیدی از مراودات در بازار نوپای الکترونیک است، با حضور موثر پست و در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا که می توانست علاوه بر به خطر انداختن سلامت عمومی تهدیدی جدی برای مشاغل نوپا باشد، شاهد هستیم که تجارت الکترونیک رونق و توسعه یافته است و حتی موجب اشتغال‌زایی نیز شده‌است.

    خانی گفت: اکنون شرکت ملی پست و به تبع آن پست خراسان شمالی با همکای پارک علم و فناوری استان، در قالب ارائه سرویس شتاب‌دهی به شرکت‌های استارتاپی در حال توسعه خدمات خود در فضای کسب و کار اینترنتی است، به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های پست با شرکت‌های نوپا، کمک قابل‌توجهی به رونق کسب و کار و اشتغال کشور خواهد کرد و پیش‌بینی ها نشان می ‌دهد با ادامه این روند، مجموعه کسب و کارهای اینترنتی فرصت تازه‌ای برای رونق پیدا خواهند کرد.

    وی افزود: در راستای اقدامات پیشگیری از شیوع بیماری کرونا  و قطع زنجیره انتقال آن و در  راستای حفظ کرامت و تکریم همشهریان و با شعار در خانه بمانید اداره کل پست استان خراسان شمالی ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری با موسسه پیک موتوری چاپار در سطح شهر بجنورد مبادرت به قبول بسته و امانات پستی  همشهریان از درب منازل و محل کار آنان و ارسال به تمامی نقاط کشور از طریق شبکه گسترده پستی اقدام کرده است.

    وی اظهار داشت: بجنوردی ها در صورت  استفاده از این سرویس نوین در شرایط کرونایی ضمن ماندن در خانه و محل کار خود و با هدف جلوگیری از رفت و آمد های غیر ضرور در سطح شهر می توانند بسته و امانت و مرسوله خود را از طریق پیک موتوری چاپار به اقصی نقاط کشور ارسال کنند.

    خانی افزود: امکان رهگیری لحظه به لحظه مرسولات و امانات در سامانه شرکت ملی پست و ارایه رسید الکترونیکی دریافت خدمات پستی از دیگر مزیت های این سرویس می باشد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *