×
×

تبریک مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان به مناسبت روز خبرنگار
نقش خبرنگاران درحمایت ازسازمان تامین اجتماعی

  • کد نوشته: 6659
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۸
  • ۰
  • هفدهم مرداد یادآور تلاش و کوشش خبرنگارانی است که با سلاح قلم و ثبت دغدغه های همنوعان شان، در راه و رشد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی گام بر می دارند و در این ایام درخط مقدم مواجه با شیوع ویروس کرونا، پرتلاش‌تر از همیشه ظاهر شده‌اند. براستی خبرنگاریِ این بحران، با تلاشی توامان به منظور اطلاع‌رسانی و امیدبخشی همراه است.
  • تبلیغ هدفمند

    هفدهم مرداد یادآور تلاش و کوشش خبرنگارانی است که با سلاح قلم و ثبت دغدغه های همنوعان شان، در راه و رشد و توسعه همه جانبه  ایران اسلامی گام بر می دارند و  در این ایام درخط مقدم مواجه با شیوع ویروس کرونا، پرتلاش‌تر از همیشه ظاهر شده‌اند. براستی خبرنگاریِ این بحران، با تلاشی توامان به منظور اطلاع‌رسانی و امیدبخشی همراه است.

    امروز در عصر ارتباطات و اطلاع‏‌رسانی ، رسالت و مسئولیت خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان قلم و رسانه نسبت به گذشته پرمخاطره شده ‏است، لذا باید آنان آگاهی و میزان شناخت خود را نسبت به فضای موجود افزایش داده و از طرفی کیفیت و میزان اثربخشی فعالیت خود را نزد افکار عمومی ارتقا دهند.

    نقش اصحاب رسانه در یاری رساندن به سازمان تامین اجتماعی
    نقش خبرنگاران درحمایت ازسازمان تامین اجتماعی

    اینجانب روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران،اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات کشور به ویژه استان گلستان  تبریک عرض نموده و از اهتمام و توجه ویژه شان در یاری رساندن به مجموعه سازمان تامین اجتماعی در راستای انجام رسالت خود قدردانی نموده و برای تمامی آن عزیزان که با تعهد، نقد منصفانه و روشنگری در مسیر توسعه و اعتلای میهن عزیزمان گام بر میدارند از خداوند منان توفیق، سلامت و بهروزی را مسئلت می نمایم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *