×
×

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان
اقدام به جذب سرمایه‌گذاربرای احداث کارخانه ریسندگی

  • کد نوشته: 6692
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۹
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت که سرمایه‌گذار ساخت کارخانه ریسندگی و بافندگی در شهرک صنعتی علی‌آباد مشخص‌شده و قرارداد احداث این واحد تولیدی با بخش خصوصی بسته شد.
    اقدام به جذب سرمایه‌گذاربرای احداث کارخانه ریسندگی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت که سرمایه‌گذار ساخت کارخانه ریسندگی و بافندگی در شهرک صنعتی علی‌آباد مشخص‌شده و قرارداد احداث این واحد تولیدی با بخش خصوصی بسته شد.

    حجت اله خلیل زاده روز یکشنبه در این ارتباط اظهار داشت: سرمایه ثابت برای ساخت این واحد تولیدی، ۲ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال است که با بهره برداری از آن ۲۰۷ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

    وی ادامه داد: مطابق پیش بینی سرمایه گذار، این واحد تولیدی در یکسال و با ظرفیت سالانه تولید سه هزار تن نخ صد درصد پنبه ای ساخته می شود.

    خلیل زاده افزود: عملیات احداث این کارخانه ریسندگی و بافندگی در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع با زیربنای ۱۷ هزار متر مربع همزمان با ۲۱ مرداد سالروز حمایت از صنایع کوچک در شهرک صنعتی علی آباد آغاز می شود.

    شهرک صنعتی علی آباد با بیش از ۷۱ هکتار زمین و ۶۲ واحد صنعتی بهره بردار با سرمایه گذاری ۷۰ هزار و ۴۶۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۸۹ نفر فعال است.

    مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان همچنین از آمادگی این شرکت برای استقبال از افراد واجد شرایط علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه صنایع مورد نیاز استان در شهرک ها و نواحی صنعتی خبر داد.

    گلستان ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی اترک با ۲ هزار و ۴۰ هکتار زمین برای سرمایه گذاری دارد.

    این استان شمالی جزو ۱۵ استان نخست کشور در برخورداری از زیر ساخت های جذب سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *