×
×

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران هرمزگان
پرداخت ۷۰ میلیارد ریال بدهی بنیاد شهید هرمزگان به بیمه دی

  • کد نوشته: 6716
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۰
  • ۰
  • مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران هرمزگان گفت: با پیگیری‌های مستمر از سال گذشته و در پنج ماه اخیر و با پرداخت ۷۰میلیارد ریال بدهی بنیاد شهید هرمزگان به بیمه دی پرداخت و با تسویه این بدهی، قراردادها مجدد با بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها منعقد شده است.
    پرداخت ۷۰ میلیارد ریال بدهی بنیاد شهید هرمزگان به بیمه دی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران هرمزگان گفت: با پیگیری‌های مستمر از سال گذشته و در پنج ماه اخیر و با پرداخت ۷۰میلیارد ریال بدهی بنیاد شهید هرمزگان به بیمه دی پرداخت و با تسویه این بدهی، قراردادها مجدد با بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها منعقد شده است.

    عطا ناوکی افزود: اواخر سال گذشته به علت بدهی بنیاد شهید استان به بیمه دی بسیاری از خدمات درمانی ایثارگران قطع شده بود، داروخانه‌ها خدمات رسانی نمی‌کردند و ایثارگران به همین دلیل با مشکلات زیادی روبرو بودند.

    وی ادامه داد: به همین دلیل با تفاهم نامه‌ای که بین بیمه سلامت و بیمه دی انجام گرفت، تمامی هزینه‌های اتاق عمل برای جامعه ایثارگری توسط بیمه پرداخت و مشکلات قبلی برطرف می‌شود.

    مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران هرمزگان یکی از عملکرد بسیار مهم این بنیاد در سال جاری به راه‌اندازی بنیاد شهید شهرستان قشم اشاره کرد که از فروردین امسال و بعد از گذشت چهل سال، این مرکز درحال خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری این جزیره است.

    ناوکی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی که متاسفانه تاکنون تقریبا راکد مانده بود و به طور جدی مورد توجه قرار نمی‌گرفت مشکلات معیشتی جانبازان زیر ۲۵ درصد فاقد درآمد و شغل است.

    وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌ها و عملکرد مثبت بنیاد شهید در ماه‌های اخیر را پرداخت حق معیشتی برای جانبازان زیر۲۵ درصد که از هیچ‌جا حقوق نمی‌گرفتند، عنوان کرد.

    مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ادامه داد: تمامی جانبازان زیر ۲۵ درصد فاقد شغل استان هرمزگان که تاکنون از هیچ جا حقوق دریافت نمی‌کردند ماهانه به میزان یک میلیون و ۸۰۰هزارتومان حق معیشت به آن‌ها پرداخت می‌شود.

    وی با ابراز امیدواری از اینکه تا سه ماه آینده هیچ جانبازی که از جایی حقوق نگیرد در این استان نداشته باشیم، گفت: اسفند سال ۹۸ حق معیشت ۶۱ جانباز زیر ۲۵ درصد برقرار شد.

    پرداخت ۷۰ میلیارد ریال بدهی بنیاد شهید هرمزگان به بیمه دی
    پرداخت ۷۰ میلیارد ریال بدهی بنیاد شهید هرمزگان به بیمه دی

    ناوکی پرداخت حق پرستاری برای ۳۳۶ نفر از والدین زمین‌گیر شهدا این استان را از دیگر خدمات بنیاد شهید به جامعه ایثارگری عنوان کرد.

    مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان در حوزه اشتغال نیز بیان داشت: در راستای اهمیت این بخش از ابتدای امسال بیش از ۳۷ نشست با بنگاه‌های اقتصادی از طریق استانداری، فرمانداری‌ها و نهادهای اجرایی استان انجام شد.

    وی گفت: همچنین نظارت و حضور در مصاحبه‌های فرزندان جامعه ایثارگری که در آزمون‌ها پذیرفته شده بودند، این کار هم باعث شد ۱۰۰نفر از طریق آزمون در سال جاری جذب دستگاه‌های اداری و صنعتی کردیم.

    این مسوول اضافه کرد: هم‌چنین پرونده حدود ۵۰نفر دیگر نیز درحال انجام است و به زودی این تعداد نیز در بخش‌های اقتصادی و شرکت‌های خصوصی مشغول به کار می‌شوند.

    ناوکی ابرازداشت: عملیات ساختمانی مرکز توانبخشی “ایثار” از سال ۹۲ شروع شده اما تنها استانی که این مرکز مهم درمانی در آن راه‌اندازی نشده استان هرمزگان است.

    وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۸ درصد کار این طرح مهم فرهنگی، ورزشی و درمانی انجام شده و امیدواریم حداکثر تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *