×
×

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گلستان
هدف نهایی سازمان دانشجویان چیست؟

  • کد نوشته: 7133
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۱
  • ۰
  • مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گلستان از فعالیت و عضو گیری این سازمان خبرداد و عنوان کرد : سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد گلستان با هدف فراهم نمودن زمینه برای رشد و شکوفایی استعداد ها و توانمندی های دانشجویان و همچنین مشارکت آنان در فعالیت های تیمی و اجرایی اقدام به عضو گیری دانشجویان فعال می نماید. از اهداف و برنامه های مهم این سازمان ارائه راهکار و ایده متناسب با پدیده ها و مسائل روز جامعه در راستای مرتفع سازی و حل مشکلات در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … است.
    هدف نهایی سازمان دانشجویان چیست؟
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گلستان از فعالیت و عضو گیری این سازمان خبرداد و عنوان کرد : سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد گلستان با هدف فراهم نمودن زمینه برای رشد و شکوفایی استعداد ها و توانمندی های دانشجویان و همچنین مشارکت آنان در فعالیت های تیمی و اجرایی اقدام به عضو گیری دانشجویان فعال می نماید. از اهداف و برنامه های مهم این سازمان ارائه راهکار و ایده متناسب با پدیده ها و مسائل روز جامعه در راستای مرتفع سازی و حل مشکلات در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … است.

    علیرضا سعیدی افزود: به کارگیری و هدایت نیروی خلاق و پویا، فکر و اراده پرانرژی دانشجویان در زمینه های مختلف همواره از دغدغه های سازمان دانشجویان است که قطعا می تواند به عنوان پیشران در حل معضلات اجتماعی، عرصه های سازندگی، تقویت و غنای فرهنگی و هنری نقش بسزایی را ایفا نماید. حاصل گرد هم آوردن و تجمیع خرد جمعی، اتخاذ تصمیم درست و ارائه راهکار مناسب در موقعیت های حساس را در پی دارد که این امر در تحقق جهش تولید نیز نقش تعیین کننده و کلیدی خواهد داشت.

    وی در ادامه عنوان کرد: سازمان دانشجویان بستر بسیار مطلوبی برای فعالیت دانشجویان پویا در زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری است. اجرای برنامه های متعدد در قالب های جشنواره، نشست های تخصصی، کارگاه و سمینار در حوزه ها و رشته های مختلف در سطح استانی و کشوری از قبیل فعالیت های این سازمان است.

    وی با بیان این مطلب که: برای اعضای سازمان دانشجویان همواره مزایای ارزشمندی در نظر گرفته شده است که قطعا می تواند در حین تحصیل و بعد از فارغ التحصیلی برای آنها مثمر ثمر باشد، افزود: از جمله آنها بهره مندی از دوره های مهارت افزایی و توانمندسازی به صورت رایگان و معرفی به مراکز مختلف جهاد دانشگاهی جهت برخورداری از تخفیف دوره های آموزشی است.

    علیرضا سعیدی گفت: دانشجویان در طول دوره عضویت تجربه و مهارت در زمینه کار تیمی و اجرایی را کسب خواهند کرد. همچنین امکان کارورزی در مراکز جهاددانشگاهی در رشته های مختلف برای اعضا فراهم می گردد. اعضای هیئت علمی ودانشجویان عضو سازمان از مزایای تخفیف جهت چاپ کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی برخوردار خواهند بود.

    مدیر اجرایی سازمان دانشجویان خاطر نشان کرد: از ویژگی های مهم و شاخص سازمان دانشجویان اجرای ایده های برتر اعضا و سعی و تلاش در ایجاد بستر برای تحقق آنان در حوزه های مختلف است. همچنین در انجام پروژه های تحقیقاتی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و … دانشجویان مشارکت داده می شوند و عواید مادی و معنوی این برنامه ها متوجه آنان خواهد بود.

    وی درباره نحوه عضویت افزود: دانشجویان فعال و علاقه مند در رشته ها و مقاطع مختلف می توانند جهت ثبت نام و تکمیل فرم عضویت به وب سایت: www.studentcity.ir مراجعه نمایند. همچنین بعد از تکمیل فرم به منظور مشارکت و اطلاع از برنامه های سازمان به عضویت گروه تلگرامی به آی دی : @studentcity_jdg در می آیند.
    برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام حضوری به جهاددانشگاهی واحد استان گلستان مراجعه و یا با شماره تلفن : ۰۱۷۳۲۲۴۹۹۳۷ تماس حاصل فرمایند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *