×
×

رییس گروه مدیریت بحران وپدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان
هدف،تقویت ومدیریت بحران پدافند است

  • کد نوشته: 7307
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۷
  • ۰
  • جمشید بهمنی رییس گروه مدیریت بحران وپدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در راستای اهداف پدافند غیرعامل حوزه منابع آب منطقه ای از اعتبارات عمرانی سال گذشته استان بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه می شود.
    هدف،تقویت ومدیریت بحران پدافند است
  • تبلیغ هدفمند

    جمشید بهمنی رییس گروه مدیریت بحران وپدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در راستای اهداف پدافند غیرعامل حوزه منابع آب منطقه ای از اعتبارات عمرانی سال گذشته استان بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه می شود. 

    بهمنی اظهار کرد: این هزینه در ۱۶ برنامه مصوب که با هدف تقویت اهداف و اصول مدیریت بحران و پدافند غیر عامل هزینه می شود که بر این اساس با توجه به بند ج تبصره ماده ۲۱ قانون بودجه سال ۹۸ و قانون  احکام دائمی  برنامه ششم توسعه  کشور، با هماهنگی و تصویب اعضای کمیته مدیریت بحران وپدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان در پنج محور و در برنامه های مختلف مطالعاتی، تحقیقاتی، آموزشی، تجهیزاتی و سایبری ، حوزه سلامت کارکنان و اطلاع رسانی عمومی وتخصصی می باشد.

    هدف،تقویت ومدیریت بحران پدافند است
    هدف،تقویت ومدیریت بحران پدافند است

    بهمنی بیان کرد: با اجرا و عملیاتی شدن طرحهای اساسی وبنیادی مدیریت سیلاب دربرنامه توسعه ششم کشور در آینده موجب ایجاد نتایج مثبت ودائمی را بهمراه خواهد داشت. که با اجرا و عملیاتی شدن ۲ طرح تحقیقاتی و مطالعاتی در بخشهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل واقع در حوزه آب شرب ودیگری طرح مطالعاتی با عنوان رصد و پایش ماهواره ای و زمینی و کنترل آبهای سطحی وذخیره سازی سیلاب است که می تواند کمکی بزرگ در جهت رسیدن به اهداف در نظر گرفته شود.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *