×
×

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
کاهش روزانه قربانیان کرونا در کشور

  • کد نوشته: 7320
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۷
  • ۰
  • سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۷ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۴۱ نفر از آنها بستری شدند.
    کاهش روزانه قربانیان کرونا در کشور
  • تبلیغ هدفمند

    سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۷ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۴۱ نفر از آنها بستری شدند.

      به گزارش وبدا، دکتر سیما سادات لاری ضمن بیان این مطلب افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۶۹ هزار و ۹۱۱ نفر رسیده است و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۲۴۹ نفر رسیده است. 

    وی گفت: خوشبختانه تا کنون ۳۱۸ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. همچنین۳۸۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. 

     کاهش روزانه قربانیان کرونا در کشور
    کاهش روزانه قربانیان کرونا در کشور

    به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون سه میلیون و ۱۶۱ هزار و ۸۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

     دکتر لاری همچنین اعلام کرد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز و استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *