×
×

مدیر عامل شرکت شیل آبزی گلستان
میگو،محصولی که می تواند جایگزین طلای سفید باشد

  • کد نوشته: 7458
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۲
  • ۰
  • میگو محصولی است که می بایست در سبد کالای زندگی خانوار قرار گیرد که متاسفانه به لحاظ قیمت بالای که دارد در سبد خانوار ایرانی کمتر مورد توجه بر خلاف اقساط نقاط دنیا قرار گرفته است که اگر تولید آن مورد توجه و افزایش قرار گیرد قطعا اکثر افراد جامعه می توانند از این محصول در سفره خود استفاده نمایند.
    میگو،محصولی که می تواند جایگزین طلای سفید باشد
  • تبلیغ هدفمند

    میگو محصولی است که می بایست در سبد کالای زندگی خانوار قرار گیرد که متاسفانه به لحاظ قیمت بالای که دارد در سبد خانوار ایرانی کمتر مورد توجه بر خلاف اقساط نقاط دنیا قرار گرفته است که اگر تولید آن مورد توجه و افزایش قرار گیرد قطعا اکثر افراد جامعه می توانند از این محصول در سفره خود استفاده نمایند.

    حسنعلی دیانی  مدیر عامل شرکت شیل آبزی گلستان در گفتگو با خبرنگاران و در حضور استاندار گلستان دکتر هادی حق شناس اظهار کرد:هدف از تولید میگو با چنین شرایطی؛ ایجاد فرآوری، بسته بندی و عرضه به بازار می باشد، این مجموعه که در جهت پرورش میگو، فرآوری و صادرات آبزیان با توجه به ضرورت توسعه استان ایجاد شده است.

    میگو،محصولی که می تواند جایگزین طلای سفید باشد
    میگو،محصولی که می تواند جایگزین طلای سفید باشد

    وی با اشاره به اینکه پرورش و تولید میگو را در شرایط گلخانه ای می توان بعنوان جایگزینی برای طلای سفید با ارز آوری فراوان و تضمینی بر شمارد که هر شخص می تواند حتی در کوچکترین فضا اقدام به تولید و پرورش این جانوار آبزی با سود هنگفت نمائید .

    وی افزود در صورت موفقیت و کسب مجوزهای لازم دانش این فناوری در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت تا با سرمایه ای که دارند اقدام به تولید محصولی با ضمانت فروش بالا کنند.

    وی با تاکید بر اینکه در صورت موفقیت در این امر و حمایت های لازم از سوی دستگاههای ذیربط خواهیم توانست رتبه اول را در جهت تولید کشور کسب کنیم.

    دیانی با اشاره به اینکه این محصول هم همانند سایر محصولات تولیدی دیگر می تواند جایگزین نفت باشد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری می بایت به دنبال خارج کردن اقتصاد کشور از نفت و جایگزینی آن با سایر محصولات تولیدی کشور و صادرات آن به سایر کشورهای دیگر باشیم.

    فاز تکمیلی اولین پروژه پایلوت پرورش متراکم میگو در شهرک صنعتی بندرترکمن در پایان مراحل تکمیلی قرار گرفت.

    پروژه فوق که زیر نظر مستقیم واحد توسعه و تحقیق شرکت آبزی فرآورصدر گلستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیاردریال و با هدف افزایش اشتغال پایدار در جهت تولید میگو کشور راه اندازی شده است .

    در صورت تکمیل این پروژه تولید میگو را می توان با ظرفیت ۶ برابر سایتهای مزرعه ای کشور با مساحت و متراژ کمتر درنظر گرفت.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *