×
×

استاندار گلستان
بازگشایی مدارس همراه با روندنزولی کرونا

  • کد نوشته: 7530
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۴
  • ۰
  • مدارس درتمام وضعیت ها فعالیت خود را پازدهم شهریور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز خواهند کرد و هیچ گونه وضعیت قرمز،زرد و یا سفید مانع از شروع به کار مدارس نمی شود فقط مدارسی که دارای کلاسهای با جمعیت بیش از 30 نفر هستند به صورت زوج و فرد گردشی دایر خواهند بود.
    بازگشایی مدارس همراه با روندنزولی کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    مدارس درتمام وضعیت ها فعالیت خود را پازدهم شهریور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز خواهند کرد و هیچ گونه وضعیت قرمز،زرد و یا سفید مانع از شروع به کار مدارس نمی شود فقط مدارسی که دارای کلاسهای با جمعیت بیش از ۳۰ نفر هستند به صورت زوج و فرد گردشی دایر خواهند بود.

    هادی حق‌شناس، استاندار گلستان در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: در حال حاضر سه شهر کردکوی، بندرگز و رامیان در وضعیت قرمز، و ۲ شهرمراوه تپه و گمیشان در وضعیت سفید و مابقی شهرها در وضعیت زرد هستند .

    حق شناس با اشاره به اینکه سه شهراستان نیز در آستانه سفید شدن قرار دارند گفت: این نشان از این است که پروتکل‌ها به خوبی رعایت شده و با ادامه روند رعایت مقررات بهداشت با سرعت بیشتری به سمت سفید شدن کل استان پیش خواهیم رفت.

    بازگشایی مدارس همراه با روندنزولی کرونا
    بازگشایی مدارس همراه با روندنزولی کرونا

    وی افزود: شهرهایی که وضعیت قرمز قرار دارند، همچنان دارای ممنوعیت هستند اما شهرهای که دارای وضعیت زرد و یا سفید می باشند با حفظ رعایت پروتکل های بهداشتی امکان هر نوع فعالیتی از قبیل برپایی نمایشگاه ها و غیره وجود دارد.

    وی در این جلسه با اشاره به بازگشایی مدارس از پانزدهم شهریورماه گفت: برای شروع مدارس منطقه قرمز و زرد و سفید نداریم بلکه کلیه مدارس در تمام مناطق با هر وضعیتی دایر خواهد بود و مدارسی که جمعیت هر کلاسش بالای ۳۰ نفر باشد به صورت زوج و فرد دایر خواهد بود.

    بازگشایی مدارس همراه با روندنزولی کرونا
    بازگشایی مدارس همراه با روندنزولی کرونا

    دکتر حق شناس با تاکید بر اینکه: زمانبندی هر کلاس ۳۵ دقیقه است که با رعایت پروتکل های بهداشتی مخصوصاً گندزدایی و ضدعفونی روزانه مدارس و استفاده دانش آموزان از تجهیزات مناسب همچون ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی طبق مصوبه ستاد ملی کرونا برگزار خواهد گردید.

    استاندار گلستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج دانش آموزی در برقراری نظم و ضد عفونی نمودن مدارس در جلوگیری از تجمعات دانش آموزان اشاره کرد و از مدیران حاضر در جلسه خواست که هر یک وظیفه تهیه ماسک دانش آموزان یک مدرسه را به عهده بگیرند.وی همچنین بر تهیه ماسک برای دانش آموزان بی بضاعت یا مدارسی که در مناطق محروم هستند مورد تاکید قرار دادند.

    نکته قابل تامل بازار کسب کار آنلاین:

    امید می رود علی الرغم نگرانی های سازمان جهانی بهداشت از بازگشایی مدارس از نگرانی ها همانند پیش بینی های صورت گرفته توسط معاون کل وزارت بهداشت که نسبت به سفرهای بی محابا شهروندان در تعطیلات اخیر به شمال داشتند به واقعیت تبدیل نشود و مدیران مدارس هر گونه اقدام لازم جهت حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی راه را به روی قدرت نمایی کرونا بسته باشند تا شاهد پرپر شدن عزیزان مان نباشیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *