×
×

فرمانده انتظامی گلستان
استفاده سارقان از سهل انگاری شهروندان

  • کد نوشته: 7557
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۴
  • ۰
  • سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان از کشف و شناسایی 2خودروی شاسی بلند مسروقه به ارزش 20 میلیاردريال واز انهدام باند سارقان خودروهای شاسی بلند در استان خبر داد.
    استفاده سارقان از سهل انگاری شهروندان
  • تبلیغ هدفمند

    سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان از کشف و شناسایی ۲خودروی شاسی بلند مسروقه به ارزش ۲۰ میلیاردریال واز انهدام باند سارقان خودروهای شاسی بلند در استان خبر داد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ “دادگر” با ذکر این خبر، اظهار داشت : مامورین پلیس آگاهی استان به محض دریافت گزارش از سوی مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ نسبت به سرقت یک دستگاه خودروی شاسی بلند مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.

    وی با تاکید بر اینکه : ماموران پلیس آگاهی براساس اقدامات تخصصی و اطلاعاتی خودرو مسروقه را در طی یک عملیات موفقیت آمیز در خراسان رضوی شناسایی کشف نموده و پس از شناسای با یک عملیات ضربتی علاوه بر شناسیایی خودرو مسروقه تحویل مالباخته گردید.

    سرهنگ دادگر تصریح کرد: موردمشابه خودرو مسروقه در روزها بعد از سرقت اول نیز به شیوه مشابه توسط مرکز فوریت های پلیسی اعلام و در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.که با اقدامات بی وقفه این خودرو نیز در سیستان و بلوچستان شناسایی و تحویل مال باخته گردید.

    استفاده سارقان از سهل انگاری شهروندان
    استفاده سارقان از سهل انگاری شهروندان

    سرهنگ دادگر با اشاره به اینکه : سردسته این باند علاوه بر سرقت های مسلحانه در زمینه شرارت و آدم ربایی نیز مشارکت داشته است گفت: در این عملیات ها پلیس موفق به شناسایی و دستگیری ۲ نفر از اعضای یک باند خانوادگی که سارقان خودروهای شاسی بلند را که سابقه سرقت در استان های یزد،گلستان و سیستان بلوچستان داشتند پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

    وی گفت:سارقان بیشتر با شناسایی افراد سالخورده و طعمه کردنشان در فرصتی مناسب اقدام به سرقت خودرو این نوع افراد می کردند که در این عملیات سارقان با اعتراف به سرقت ۲ خودرو به ارزش ۲۰ میلیارد ریال نمودند.

    فرمانده انتظامی گلستان در پایان با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با مخلان نظم و امنیت، گفت: شهروندان بیشتر از گذشته مراقب اموال خود با انجام اقدامات حفاظتی همچون قفل فرمان داشته باشند چرا که افزایش قیمت خودرو موجبات سرقت را توسط سارقان بیشتر می کند.

    منبع: پلیس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *