×
×

"فرمانده انتظامي "اسفراین"
سارق حرفه ای در توراطلاعاتی پلیس

  • کد نوشته: 7561
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۴
  • ۰
  • سرهنگ "مجید یگانه پور"فرمانده انتظامي "اسفراین" از شناسایی سارق حرفه ای سابقه دار سیم و کابل های مخابراتی در تور اطلاعاتی پلیس با21 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
    سارق حرفه ای در توراطلاعاتی پلیس
  • تبلیغ هدفمند

    سرهنگ “مجید یگانه پور”فرمانده انتظامی “اسفراین” از شناسایی سارق حرفه ای سابقه دار سیم و کابل های مخابراتی در تور اطلاعاتی پلیس با ۲۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش بازار کسب کارآنلاین، سرهنگ “یگانه پور” با اعلام این خبر، گفت: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از اطلاع از وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات از شبکه های ارتباطی در “اسفراین” موضوع را صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

    وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات در مناطق مورد سرقت به طور نامحسوس موفق به شناسایی سارق شدند گفت: سارق موردنظر پس از یک عملیات غافلگیرانه و پهن کردن تورعملیاتی اقدام به دستگیری متهم که در حال استعمال دخانیات صنعتی در یک ساختمان نیمه ساخت کرده و پس از تکمیل تحقیقات به فرماندهی انتظامی منتقل گردید.

    سارق حرفه ای در توراطلاعاتی پلیس
    سارق حرفه ای در توراطلاعاتی پلیس

    یگانه پور با بیان اینکه متهم تاکنون به ۲۱ فقره سرقت سیم و کابل های مخابراتی در بازجویی های به عمل آمده اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی خواهد شد.

    فرمانده انتظامی اسفراین با تاکید بر اینکه برخورد با مجرمان و هنجارشکنان وظیفه اصلی پلیس بوده از شهروندان خواست در صورت برخورد با این گونه موارد علاوه بر رعایت توصیه های پلیسی در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت توجه کرده و مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس سریعاً اطلاع دهند.

    منبع: پلیس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *