×
×

استاندار گلستان
۷۷درصد کودکان کار، ملیت غیر ایرانی دارند

  • کد نوشته: 7635
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۶
  • ۰
  • هادی حق شناس استاندار گلستان عصر روز شنبه 15 شهریور99 در سومین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی،فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده گفت: بایدتلاش داشته باشیم با اتخاذ راهکای جامع زمینه رشد اقتصادی خانواده بیش از ۷۷ درصد کودکان کار استان را که ملیت غیر ایرانی دارند مهیا کنیم.
    ۷۷درصد کودکان کار، ملیت غیر ایرانی دارند
  • تبلیغ هدفمند

    از آنجایی که بخشی از ساکنان استان گلستان را افراد غیر ایرانی تشکیل می دهند که با اقامت در گلستان و تشکیل خانواده مجبور به امرار معاش هستند که براساس کارشناسی های صورت گرفته ۷۷%کودکان کار که در گلستان می باشند ملیت غیر ایرانی دارند که این موضوع می بایست بیش از هر چیز مورد توجه و نظارت جهت ارائه آموزش های لازم به این کودکان باشد چرا که کودکان در هیچ جای دنیا و با هر ملیتی نباید از حق و حقوق خود محروم باشند و هر ملتی موظف به تامین حداقل های مورد نیاز افراد حاضر در جامعه خود می باشد.

    هادی حق شناس استاندار گلستان عصر روز شنبه ۱۵ شهریور۹۹ در سومین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی،فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده گفت: بایدتلاش داشته باشیم با اتخاذ راهکای جامع زمینه رشد اقتصادی خانواده بیش از ۷۷ درصد کودکان کار استان را که ملیت غیر ایرانی دارند مهیا کنیم.

    حق شناس با اشاره به آغاز سال تحصیلی افزود: فراهم کردن زمینه آموزش برای کودکان جامانده از مدرسه یکی از مهمترین دغدغه های حوزه اجتماعی استان است که با توجه به فرارسیدن درس و مشق مدارس تلاش داریم میزان کودکان بازمانده ازمدرسه را به حداقل برسانیم.

    وی همچنین با اشاره به اهمیت پوشش در جامعه گفت: با ارائه تسهیلات به کارگاه های تولیدی پوشاک استان که تولیداتی مطابق و منطبق با الگوی حجاب و عفاف را سرلوحه فعالیت و تولیدات خود دارند مورد حمایت می شوند.

    ۷۷درصد کودکان کار ملیت غیر ایرانی دارند
    ۷۷درصد کودکان کار ملیت غیر ایرانی دارند

    وی در ادامه با اشاره به ظرفیت سازمانهای مردم نهاد افزود: این سازمان ها دارای نقش ظرفیت‌های ارزشمندی در راستای تولید و اشاعه فرهنگ جامعه برعهده دارند لذا در این راستا از سمن‌های که به صورت تخصصیدر حوزه حجاب و عفاف فعالیت دارند حمایت می شود.

    حق شناس در پایان افزود: باید با اتخاذ راهکارهای مناسب و تاثیر گذار نسبت به کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به حجاب و عفاف که دغدغه مشترک همه دلسوزان و مسئولان است به این موضوعات مهم فراهم شود.

    نکته قابل تامل بازار کسب کار آنلاین:

    متاسفانه مسئله مشکل حجاب چند سالی که بر روی کاغذ در جلسات متعدد مسئولین استانی و کشوری مطرح میشود در حالی که هر روز شاهد ورود مدهای مختلف غربی و شرقی و پوشش های نامتعارف مردان وزنان جامعه بجای پوشش های اسلامی مطرح شده در جلسات متعدد هستیم که در حال عشوه گری و خودنمایی و و جلب نظر شهروندان هستند فارغ ازاینکه توانسته باشیم پوششی در شان و خور بانو و مرد ایرانی تولید کنیم که هر چند این نمونه ای از دغدغه تولید کنندگان البسه اسلامی ایرانی نیز می باشد که مورد توجه صرفاً بر روی کاغذ درجلسات توسط مسئولین قرار می گیرد گویا اینکه بعد از آن فراموش می شود که مصوبات نیاز به پیگیری و کنترل دارد.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *