×
×

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران
عدم کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم

  • کد نوشته: 7875
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۰
  • ۰
  • کیفیت هوای پایتخت امروز- پنجشنبه - از لحاظ غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ با شاخص لحظه‌ای ۱۰۲ برای گروه‌های حساس شامل بیماران قلبی و ریوی، سالمندان، زنان باردار و کودکان ناسالم شد.
    عدم کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم
  • تبلیغ هدفمند

    کیفیت هوای پایتخت امروز- پنجشنبه – از لحاظ غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ با شاخص لحظه‌ای ۱۰۲ برای گروه‌های حساس شامل بیماران قلبی و ریوی، سالمندان، زنان باردار و کودکان ناسالم شد.

    شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

    میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ امروز بر روی شاخص ۹۷ در شرایط سالم قرار داشت.

    در همین مدت، غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون بر روی شاخص ۶۸ و منواکسید کربن از شاخص ۳۵ به ۳۳ کاهش پیدا کرده است.

    بر این اساس ایستگاه‌های پارک قائم (منطقه۱۸)، شهرداری منطقه۱۵ و شریف (منطقه۲) به ترتیب با شاخص‌های ۱۵۲، ۱۴۸ و ۱۲۷ بالاترین آلایندگی را در سطح مناطق شهر تهران طی ۲۴ ساعت گذشته داشت.

    همچنین ایستگاه‌های میدان امام خمینی(منطقه۱۲)، شهرداری منطقه ۱۹ و شهرداری منطقه ۱۶ به ترتیب با شاخص‌های ۲۸، ۴۲ و ۶۶ کمترین آلایندگی را در سطح مناطق تهران طی این مدت داشت.

     کیفیت هوای پایتخت امروز – بیستم شهریور- در یازدهمین روز متوالی از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون با شاخص ۸۹ در شرایط سالم قرار داشت.

    از ابتدای امسال ۱۵ روز هوای پاک، ۱۲۱ روز هوای قابل قبول یا همان سالم و ۳۶ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و ٢ روز ناسالم برای همه گروه ها به ثبت رسیده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *