نخستین مجموعه آب درمانی سیستان و بلوچستان پنجشنبه با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون ساماندهی و توانمند سازی صندوق کارآفرینی امید و استاندار این استان در زاهدان افتتاح شد.
×
×

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور
افتتاح نخستین مجموعه آب درمانی در سیستان و بلوچستان

  • کد نوشته: 7887
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۱
  • ۰
  • نخستین مجموعه آب درمانی سیستان و بلوچستان پنجشنبه با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون ساماندهی و توانمند سازی صندوق کارآفرینی امید و استاندار این استان در زاهدان افتتاح شد.
    افتتاح نخستین مجموعه آب درمانی در سیستان و بلوچستان
  • تبلیغ هدفمند

    نخستین مجموعه آب درمانی سیستان و بلوچستان با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون ساماندهی و توانمند سازی صندوق کارآفرینی امید و استاندار این استان در زاهدان افتتاح شد.

    معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور در این مراسم گفت: این مجموعه آب درمانی برای فعالیت خود ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید دریافت کرده که از محل تفاهم‌نامه این صندوق با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت شده است. 

    علی اصحابی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح پنج جوان جویای کار شاغل شدند، افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف این تفاهم‌نامه توسعه بازار کار بوده به همین منظور کسب وکارهای نوین و  مشاغلی که برای ارائه خدمات به قشر مختلف جامعه فعالیت دارند تسهیلات ارائه می‌شود که در سیستان و بلوچستان این گونه طرح‌ها بخوبی حمایت شده است. 

    فیزیوتراپیست و مدیر این مجموعه آبی نیز گفت: پیش از این برای بیماران بویژه افرادیکه دچار ضایعه نخاعی شدند برای درمان و تسکین درد از روش‌های محدودی استفاده می‌شد که با راه‌اندازی این مجموعه این بیماران می‌توانند با بروزترین تجهیزات آب درمانی، معالجعه شوند. 

    نجمه بندانی اظهارداشت: این مجموعه در سه طبقه شامل سالن آب درمانی با چهار استخر مجزا، سالن بدن سازی با تجهیزات کامل و سالن ورزش‌های هوازی راه‌اندازی شده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *