معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: باند برگشت محور زاهدان به فهرج این استان با اعتبار ۱۴میلیاردریال روکش آسفالت سرد شد.
×
×

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان
هزینه۱۴میلیارد ریالی محور زاهدان – فهرج کرمان

  • کد نوشته: 8026
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۲
  • ۰
  • معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: باند برگشت محور زاهدان به فهرج این استان با اعتبار ۱۴میلیاردریال روکش آسفالت سرد شد.
    هزینه۱۴میلیارد ریالی محور زاهدان – فهرج کرمان
  • تبلیغ هدفمند

    معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: باند برگشت محور زاهدان به فهرج این استان با اعتبار ۱۴میلیاردریال روکش آسفالت سرد شد.

    احسان عراقی زاده افزود: مسافت این طرح از کیلومتر ۱۳ تا ۹ به طول چهار کیلومتر بوده که به صورت امانی اجرا شده است.

    وی مجری این طرح را اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فهرج اعلام کرد و اظهار داشت: پخش و کوبیدن آسفالت سرد توسط این عوامل با گریدر و غلتک به مدت چهار روز به‌طول انجامید.

    معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان ادامه داد: ۹ کیلومتر ماسه آسفالت با عرض هفت متر و ۳۰ سانتیمتر و یکهزار و ۱۰۰ متر روکش توپکا روی ماسه آسفالت عملیاتی شد.

    وی با اشاره به اینکه پیمانکار این طرح شرکت سیرجان بتن راه و مشاور فرادید کرمان بودند ، گفت: قرارداد با این شرکت‌ها با اعتبار چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که از ابتدای مردادماه امسال عملیات اجرایی طرح آغاز شده و هم اکنون مراحل اجرایی را می‌گذراند.

    محور باغین رفسنجان با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال ترمیم شد

    عراقی زاده همچنین افزود: در راستای بهسازی و مرمت محورهای ارتباطی در استان کرمان محور باغین رفسنجان به طول ۱۱ کیلومتر و عرض ۹ متر با اعتباری بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال در سال ۹۸ و ۹۹ در ۲ لایه آسفالتی ترمیم شده است.

    وی ادامه داد: طوریکه لایه نخست ابتدا بادگیری ترک ها و پر کردن درزها با قیر MC و سپس ماسه آسفالت و در لایه دوم یک لایه روکش با ضخامت پنچ سانتی متر ترمیم و بهسازی شد.

    معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: کارفرمای طرح نیز این معاونت بود که با اجرای شرکت راه باند کویر به‌عنوان پیمانکار طی مدت ۲ سال اجرا شده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *